Ροή Ειδήσεων
Αρχική / ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ / Γαλλικό υπουργείο Άμυνας: Καθηλωμένα τα μισά γαλλικά εναέρια μέσα!

Γαλλικό υπουργείο Άμυνας: Καθηλωμένα τα μισά γαλλικά εναέρια μέσα!

Περισσότερα από τα μισά γαλλικά αεροσκάφη είναι προσωρινά μη επιχειρησιακά, σύμφωνα με την Γαλλίδα υπουργό Άμυνας Φλοράνς Παρλύ. Τα στοιχεία που επικαλείται η υπουργός προκαλούν σοκ: το 56% των εναερίων μέσων αδυνατεί να πετάξει ενώ μόλις το 26% της δύναμης των ελικοπτέρων Lynx κρίνεται πως μπορεί να αναλάβει αποστολές.

Η ισχύουσα κατάσταση είναι τόσο περίπλοκη ώστε απαιτούνται περισσότερες από 30 διαφορετικές συμβάσεις για να παραμείνει επιχειρησιακό ένα ελικόπτερο, επεσήμανε η υπουργός κατά την διάρκεια πρόσφατης επίσκεψής της στην βάση Évreux-Fauville (BA 105) στην Νορμανδία. Παραλληλίζοντας την κατάσταση που επικρατεί με αυτοκίνητα, είπε χαρακτηριστικά «αν ήθελα να έχω κάθε πρωί ένα αυτοκίνητο που να λειτουργεί, θα έπρεπε να είχα τέσσερα»…

Παρά την αύξηση κατά 25% από το 2012 των προβλεπόμενων πιστώσεων για την συντήρηση των εναερίων μέσων που φέτος φθάνουν τα 4 δισεκατομμύρια ευρώ, η κατάσταση έχει επιδεινωθεί. Τα επιθετικά ελικόπτερα EC665 Tigre HAP/HAD είναι αυτά που υποφέρουν περισσότερο από τις γραφειοκρατικές διαδικασίες για την τεχνική υποστήριξή τους. Το 80% του στόλου των Tigre που επιχειρεί σε πολεμικές ζώνες στο εξωτερικό –δυτική Αφρική, Ιράκ, Μέση Ανατολή– υποστηρίζεται, αλλά πίσω στην Γαλλία η διαθεσιμότητα του τύπου μόλις που φθάνει το 30%.

Το ποσοστό των ικανών προς πτήση μέσων ανέρχεται μόλις και μετά βίας στο 44% –ποσοστό μειωμένο κατά 11% εν σχέσει με το αντίστοιχο του 2000. Τα Tigre και τα EC725R2 Caracal είναι από τα ελικόπτερα με τα χαμηλότερα ποσοστά διαθεσιμότητας. Μόλις ένα στα τέσσερα είναι επιχειρησιακά ενώ το αντίστοιχο ποσοστό για τα Lynx του Ναυτικού κυμαίνεται στο 26%.

«Ως άμεση συνέπεια, τα πληρώματα αέρος εκπαιδεύονται λιγότερο και το κόστος ανά ώρα πτήσης έχει εκτιναχθεί στα ύψη» τονίζει η υπουργός Άμυνας. Χαρακτηρίζοντας την κατάσταση «μη ανεκτή» η Φλοράνς Παρλύ δηλώνει πως το θέμα αποτελεί πλέον «προσωπική προτεραιότητα».

Ήδη ανακοίνωσε την δημιουργία το 2018 μιας νέας αεροναυτικής Διεύθυνσης η οποία θα διασφαλίζει πως η εταιρία που κατασκευάζει ένα αεροσκάφος/ελικόπτερο θα έχει και την ευθύνη της συντήρησής του «από την αρχή μέχρι το τέλος». Ευελπιστώντας πως μέχρι το 2020 θα υπάρχουν αποτελέσματα, η υπουργός δήλωσε με νόημα: «Τα αγοράζουμε για να πετάνε, όχι για να παρκάρουμε ή να τα στοιβάζουμε σε υπόστεγα».

Το φαινόμενο όμως δεν είναι μόνο γαλλικό. Στην άλλη πλευρά της Μάγχης, αν και δεν υπάρχουν επίσημα στοιχεία της RAF, πληροφορίες βρετανικών ΜΜΕ αποκαλύπτουν πως ένα στα τρία Typhoon και Tornado δεν είναι επιχειρησιακά διαθέσιμα.

Αλέξανδρος Θεολόγου

ptisidiastima.com

Διαβάστε όλο το άρθρο

Πηγή

Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πήγη, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.

Loading...
loading...

Δείτε επίσης

Τραντάζεται η γη από τις ερπύστριες των ελληνικών Leopard: Εκατοντάδες Πεζοναύτες παίρνουν την ευλογία του Ιερέα και το ατσάλι ξεχύνεται….

Εκατοντάδες Πεζοναύτες παίρνουν την ευλογία του στρατιωτικού Ιερέα σε μια άσκηση πρόβα τζενάραλε σύγκρουσης με …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *