Αρχική / ΔΙΑΦΟΡΑ / 7 θεμελιώδεις κανόνες για να πάρεις όγκο

7 θεμελιώδεις κανόνες για να πάρεις όγκο

Αν είσαι άντρας, ο βασικότερος σου στόχος όταν ξεκινάς γυμναστήριο και γυμναστική εν γένει, είναι να πάρεις μυϊκή μάζα. Να αυξήσεις τον όγκο στα μπράτσα σου, στο στήθος, στα πόδια. Η επίτευξη του στόχου μοιάζει απλή στο μυαλό σου.
«Σηκώνω βάρη, άρα θα αυξήσω τη μάζα μου». Αυτή είναι μια απλοϊκή λογική που έχει δόσεις ορθότητας, αλλά και ανεπάρκειας.
Για να πετύχεις τον στόχο σου δεν αρκεί μόνο αυτό. Απαιτείται να πληροίς μερικές ακόμα συνθήκες για να πεις ότι όλα είναι έτοιμα και να έρθει να εγκατασταθεί η μάζα στο σώμα σου.
1. 8 ώρες ύπνος την ημέρα. Τουλάχιστον. Ανάλογα και με το είδος της γυμναστικής και τον στόχο που έχεις θέσει. Το κατώτατο όριο είναι 8. Καλό είναι να ρίχνεις και μισή- μια ώρα μετά τη γυμναστική.
2. Η διατροφή σου πρέπει να είναι γεμάτη από πρωτεΐνη. Αυγά, μπριζόλες, τυρί, κεφίρ, σολωμός, μοσχαρίσιο κρέας. Βάλ’ τα στο καθημερινό σου διατροφολόγιο.
3. Πιες νερό με αλάτι. Δύο στοιχεία που δεν χρησιμεύουν μόνο σε τσακωμένους φίλους. Το σκέτο νερό δεν κάνει δουλειά. Χρειάζεσαι νάτριο. Και γιατί βοηθάει την καρδιακή λειτουργία, αλλά και γιατί κάνει καλύτερη δουλειά από την κρεατίνη. Το νάτριο ενεργοποιεί τους μύες σου.
4. Γυμνάσου σκληρά. Όχι υπερβολικά. Δεν χρειάζεται να είναι 7/7 την εβδομάδα. Αρκούν και οι 4 φορές. Εφόσον είναι σε υψηλή ένταση.
5. Δώσε μεγάλη προσοχή στο cardio. Αποφάσισε τι θες να πετύχεις. Ένα σώμα μαραθωνοδρόμου ή ένα σώμα σπρίντερ;
6. Μην γίνεσαι υπερβολικός με τα συμπληρώματα. Αν τρέφεσαι σωστά, τότε το πιο πιθανό είναι να μη σου χρειαστούν σχεδόν καθόλου. Σίγουρα θα υπάρξει μια βιταμίνη που δεν την παίρνεις εύκολα μέσω τροφής. Αλλά ως εκεί.
7. Θέσε τους στόχους σου και κάνε καταγραφή. Μην το θεωρείς ασήμαντο. Πρέπει να βλέπεις που θα φτάσεις για να έχεις την αντοχή. Ειδάλλως μπορεί να κουραστείς εύκολα. Όλα καταλήγουν στο μυαλό. Βάζε μικρούς στόχους και σβήνε τους από τη λίστα.
Πηγή: Mensfitness.com
Επιμέλεια θέματος: Συντακτική Ομάδα Υγείαonline

Πηγή

Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πήγη, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.

Loading...
loading...

Δείτε επίσης

Η αεροσυνοδός και η γιαγιά!‌‌

πηγη Loading... loading...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *