Ο λόγος για το τελευταίο είναι το ότι ένα πλήρως ηλεκτρικό αυτοκίνητο καλύπτει απόλυτα δύο από τα βασικά στοιχεία του DNA της RR: την άνετη επιτάχυνση με το παραμικρό πάτημα του δεξιού πεντάλ χάρη στη μεγάλη διαθεσιμότητα ροπής και την ησυχία που επικρατεί στο εσωτερικό. Που με την αμιγώς ηλεκτρική κίνηση αναμένεται να προχωρήσει σε άλλα, πρωτόγνωρα επίπεδα.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες που ήδη υπάρχουν η Silent Shadow θα διαθέτει αρκετά από τα space αισθητικά στοιχεία του πρωτότυπου 103ΕΧ που είχε παρουσιάσει η βρετανική εταιρεία του ομίλου της BMW το 2016. Τότε η κίνηση εξασφαλιζόταν από δύο ηλεκτροκινητήρες των 197 ίππων ο καθένα στον πίσω άξονα. Για το μοντέλο παραγωγής θα επιλεγούν σίγουρα πιο ισχυρά σύνολα μιας και η τεχνολογία θα έχει προσχωρήσει αλλά και γιατί το συνολικό βάρος της πολυτελούς λιμουζίνας αναμένεται να προσεγγίζει τους τρεις τόνους.

Σημαντικό μέρος αυτών των κιλών θα οφείλεται στη μεγάλη μπαταρία των 100+ kWh που θα εξασφαλίζει μια αυτονομία της τάξης των 500 χιλιομέτρων, και θα την προμηθεύει κατά κύριο λόγο η Samsung SDI και προαιρετικά η CATL.

Ένα από τα ενδιαφέροντα στοιχεία της ηλεκτρικής Rolls Royce θα είναι και ένας ρομποτικός βραχίονας, ο οποίος εξελίσσεται με κάποιον εξωτερικό συνεργάτη, που θα εξασφαλίζει την αυτόματη φόρτιση της Silent Shadow. Χωρίς την ανθρώπινη εμπλοκή για τη σύνδεση καλωδίων κ.λπ., όπως άλλωστε αρμόζει σε μια RR.

Ο προγραμματισμός της βρετανικής εταιρείας πάντως περιλαμβάνει και ένα ηλεκτρικό SUV που θα βασίζεται στην Cullinan και θα παρουσιαστεί πάνω κάτω την ίδια χρονική περίοδο. Οι μεγαλύτερες αγορές και για τις δύο ηλεκτρικές Rolls Royce αναμένεται να είναι, όπως άλλωστε και για τις συμβατικές, οι ΗΠΑ και η Κίνα.