
Το τελικό σχήμα της Moderna πάντως, κρίνοντας από τα σκίτσα της, αντικατοπτρίζει πλήρως το στυλ της συγκεκριμένης δεκαετίας, ενώ συνολικά το δίθυρο κουπέ είναι ιδιαίτερα όμορφο.

Για την κατασκευή του η βρετανική εταιρεία έθεσε μόνη της στον εαυτό της το όριο των 1.000 κιλών, που θα επιτευχθεί με την εκτεταμένη χρήση ανθρακονήματος. Παντού εκτός από τις πόρτες και το καπό που θα είναι από αλουμίνιο, έτσι ώστε η αίσθηση και εδώ η αίσθηση να είναι ρετρό.

Όπως ρετρό είναι και ο κινητήρας που θα εξελίξει και θα κατασκευάζει η ίδια η GTO Engineering: ατμοσφαιρικός V12 με τέσσερις επικεφαλής εκκεντροφόρους και απόδοση από 300 έως και 400 ίππους που θα συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο πέντε σχέσεων. Και θα ξεχωρίζει και ακουστικά. Τόσο που όπως λένε οι μηχανικοί της μάρκας δεν θα μπορεί -λόγω θορύβου- να κυκλοφορεί μετά τις 10 το βράδυ στην Ελβετία.

Η πρώτη GTO Engineering Moderna πολύ δύσκολα θα είναι έτοιμη πριν τα τέλη του 2022. Θα κατασκευάζεται στο χέρι στη Μεγάλη Βρετανία και η τιμή της θα είναι περίπου 1,5 εκατομμύρια ευρώ.