Πρόκειται για δύο διαφορετικούς κόσμους που στα μέσα της δεκαετίας του ’80 μάχονταν για το θρόνο των τότε hyper cars. Ποια από τις δύο επικράτησε; Δύσκολη απάντηση, καθώς από οδηγικής άποψης το κριτήριο είναι καθαρά προσωπικό. Αν προτιμά δηλαδή κανείς την πίσω κίνηση της Ferrari από την τετρακίνηση της 959, ή τον V8 της πρώτης από τον εξακύλινδρο boxer της δεύτερης, καθώς οι αποδόσεις αλλά και οι επιδόσεις τoυς είναι κοντά.

Αν το κριτήριο είναι οικονομικό με βάση τη νυν αξία τους στην αγορά των κλασικών τότε η F40 έχει έναν προβάδισμα. Ειδικά αν βρίσκεται σε άριστη κατάσταση όπως η συγκεκριμένη. Με μόλις 5.300 χιλιόμετρα στο κοντέρ, με πλήρες ιστορικό συντήρησης, με πολλά καινούργια ανταλλακτικά και με ένα άψογα συντηρημένο χρώμα.

Το βέβαιο είναι πως η F40, το τελευταίο μοντέλο που έχει την έγκριση του ιδρυτή της μάρκας Enzo Ferrari, θα εξακολουθήσει και στο μέλλον που θα χαρακτηρίζεται από την ηλεκτροκίνηση, να περιβάλλεται από ένα μύθο που δεν θα ξεθωριάζει αλλά αντίθετα θα ενισχύεται διαρκώς.
