Η διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσουν οι καταναλωτές για την καταβολή της αποζημίωσης:
αίτηση αποζημίωσης
• Να θέσετε στη διάθεσή του ΔΕΔΔΗΕ, εφόσον σας ζητηθεί, τις συσκευές ή τον εξοπλισμό που έχει υποστεί βλάβη, για έλεγχο πριν από την επισκευή τους.
• Να θέσετε στη διάθεσή του ΔΕΔΔΗΕ, όταν σας ζητηθεί, παραστατικά ηλεκτρολογικού συνεργείου τεκμηρίωσης της βλάβης και του κόστους επισκευής ή αντικατάστασης των συσκευών με άλλα παρόμοιων προδιαγραφών (τιμολόγια κ.λπ.).
• Ναυπογράψετε Υπεύθυνη Δήλωσης αποδοχής της αποζημίωσης ή του χρηματικού ποσού που θα σας χορηγηθεί
Ο ΔΕΔΔΗΕ αποφασίζει επί των αιτήσεων αποζημίωσης εντός 15 εργάσιμων ημερών από
την υποβολή τους, ενώ σε περίπτωση αποδοχής της αίτησής σας, σας καταβάλλει το χρηματικό ποσό, εντός ενός μηνός από την απόφαση επί της αίτησης.