Κόσμος

Η Ελλάδα στον ΟΗΕ: Καταδίκη της χρήσης χημικών όπλων από οποιονδήποτε

Τη χρήση χημικών όπλων καταδίκασε η Ελλάδα στη σημερινή συνεδρίαση του Συμβουλίου Ασφαλείας του ΟΗΕ για τα χημικά της Συρίας.

Παράλληλα, καταδίκασε τη χρήση χημικών όπλων από οποιονδήποτε, οπουδήποτε, οποτεδήποτε και υπό οποιεσδήποτε συνθήκες, συμπεριλαμβανομένης της Συρίας, και τόνισε την ανάγκη να διασφαλιστεί η λογοδοσία όλων των δραστών.

Επιπλέον χαιρέτισε τις θετικές εξελίξεις σχετικά με τις συνεχιζόμενες προσπάθειες της νέας συριακής κυβέρνησης να αποκαλύψει τα υπολείμματα του προγράμματος χημικών όπλων του καθεστώτος Άσαντ, να εξασφαλίσει τα σχετικά υλικά και εξοπλισμό και να αποτρέψει οποιαδήποτε πιθανή απειλή για τους αμάχους.

Καταλήγοντας, υπογράμμισε ότι η Ελλάδα παραμένει σε επαφή με τις αρμόδιες συριακές αρχές, με σκοπό την παροχή περαιτέρω βοήθειας




Source link

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button