
Η αύξηση του μεταξονίου φτάνει τα 20 χιλιοστά, γεγονός που έχει θετική επίδραση στους χώρους τόσο για τους επιβάτες όσο και για τις αποσκευές, μιας και το πορτμπαγκάζ είναι εδώ κατά 50 λίτρα πιο μεγάλο σε σχέση με αυτό της προηγούμενης γενιάς.

Σημαντικές είναι και οι αλλαγές στον εσωτερικό διάκοσμο, καθώς το ταμπλό είναι ολοκαίνουργιο και σαφώς πιο high tech. Με ψηφιακό πίνακα οργάνων με δυνατότητα επιλογής απεικόνισης και διαγώνιο 12,3 ιντσών και οθόνη αφής 9,0 ιντσών για το σύστημα infotainment. Πρακτική επιλογή είναι οι δύο περιστροφικοί διακόπτες στα άκρα της τελευταίας καθώς και αυτοί για τις βασικές λειτουργίες στη βάση της, ενώ το παρόν δίνουν και όλες οι δυνατότητες διασύνδεσης αλλά και μια σειρά από συστήματα υποβοήθησης του οδηγού.

Η γκάμα των κινητήρων του νέου Qashqai, που βασίζεται στο πλαίσιο CMF-C, αποτελείται από τις ήπια υβριδικές εκδόσεις των 12V του γνωστού τετρακύλινδρου turbo των 1.332 κυβικών, οι οποίες αποδίδει 140 ή 160 ίππους. Η εισαγωγική έκδοση είναι προσθιοκίνητη με χειροκίνητο κιβώτιο ενώ η πιο ισχυρή συνδυάζεται τόσο με αυτόματο κιβώτιο CVT όσο και με τετρακίνηση.

Κινητήρες πετρελαίου δεν θα υπάρχουν αλλά θα υπάρχει μια έκδοση ePower με ένα παράλληλο υβριδικό σύστημα στο οποίο ο κινητήρας βενζίνης των 1.500 κ.εκ. λειτουργεί ως γεννήτρια που φορτίζει μια μπαταρία και δεν εμπλέκεται άμεσα στην κίνηση του αυτοκινήτου. Δηλαδή στην πράξη το υβριδικό Qashqai που είναι προσθιοκίνητο κινείται σαν ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο 190 ίππων και 330 Nm.

Το νέο Nissan Qashqai θα είναι διαθέσιμο στη χώρα μας από το Μάιο και σε τιμές που αναμένεται να ανακοινωθούν.