
Στο εσωτερικό η εικόνα είναι γνώριμη για μοντέλο της Audi και ειδικά πολυτελές. Oπτικά ξεχωρίζει η ενσωματωμένη στο ταμπλό οθόνη του συστήματος infotainment και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων, ενώ ενδιαφέρον στοιχείο είναι η απουσία των δεδομένων για την κατηγορία δερμάτινων επενδύσεων. Οι οποίες για λόγους βιωσιμότητας έχουν αντικατασταθεί από συνθετικό δέρμα.

Η βάση του νέου ηλεκτρικού σπορ Audi είναι το πλαίσιο J1 που χρησιμοποιείται και σε άλλα αντίστοιχα μοντέλα του ομίλου Volkswagen, ενώ και στις δύο εκδόσεις η μπαταρία των 93 kWh είναι τοποθετημένη στο δάπεδο, υπάρχουν δύο συνολικά ηλεκτροκινητήρες -ένας σε κάθε άξονα- και φυσικά τετρακίνηση.

Στο e-Tron GT η συνδυαστική απόδοση φτάνει τους 476 ίππους -στιγμιαία και τους 530- και τα 630 Nm, που εξασφαλίζουν ένα 0-100 χλμ./ ώρα σε μόλις 4,1 δεύτερα και μια τελική ταχύτητα 245 χλμ./ ώρα. Όσο για την αυτονομία του, χάρη και στη στάνταρ αντλία θερμότητας για τη θέρμανση/ ψύξη του εσωτερικού, φτάνει τα 488 χιλιόμετρα.

Η αντίστοιχη τιμή για το RS e-Tron GT, όπως είναι η πλήρης επωνυμία του, είναι τα 472 χιλιόμετρα, ενώ εδώ η απόδοση, συνδυαστική και πάλι είναι 598 ίπποι (646 στο peak) και 830 Nm. To 0-100 χλμ./ ώρα είναι υπόθεση 3,3 δευτερολέπτων και η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 250 χλμ./ ώρα.
Στη Γερμανία το Audi e-Tron GT ξεκινά από τις 99.800 ευρώ, ενώ το αντίστοιχο RS τιμάται 138.200 ευρώ.
