Ζημιά επίσης υπέστη και ο εξοπλισμός επικοινωνίας του υποβρυχίου, αν και εξακολουθεί να λειτουργεί.
Το Soryu, τέθηκε σε λειτουργία το 2009 και είναι το πρώτο στην κατηγορία των ιαπωνικών πετρελαιοκίνητων υποβρυχίων.
Έχει πλήρωμα περίπου 65 άτομα
Το εμπορικό σκάφος Ocean Artemis με προορισμό το Χονγκ Κονγκ δεν ανέφερε ζημιές.
Το περιστατικό συνέβη σχεδόν 20 χρόνια αφότου ένα αμερικανικό πυρηνικό υποβρύχιο χτύπησε κατά λάθος και βύθισε ένα ιαπωνικό αλιευτικό σκάφος, σκοτώνοντας εννέα άτομα – συμπεριλαμβανομένων τεσσάρων μαθητών γυμνασίου – κοντά στη Χονολουλού.
Το Πολεμικό Ναυτικό των ΗΠΑ πλήρωσε τότε συνολικά 16,5 εκατομμύρια δολάρια ως αποζημίωση στα θύματα και τις οικογένειες αυτών που σκοτώθηκαν.
Ο διοικητής του υποβρυχίου, Scott Waddle, κρίθηκε ένοχος για εγκατάλειψη καθήκοντος και αμέλεια από στρατιωτικό δικαστήριο και αναγκάστηκε να αποσυρθεί.
Japanese submarine collides with commercial ship while surfacing in Pacific, by Junko Ogura