Καλές πρακτικές στην εξυπηρέτηση πελατών

Περισσότερα από 20 love brands μοιράζονται με το κοινό τα success stories τους σε μια χρονιά γεμάτη προκλήσεις.

Οι καλές πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών έρχονται live στην οθόνη σας την Πέμπτη 4 Μαρτίου, στοχεύοντας στην ανάδειξη της εξυπηρέτησης πελατών ως ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για την επιχείρηση σε μια χρονιά γεμάτη προκλήσεις, με πελάτες που αναζητούν νέα κανάλια εξυπηρέτησης, υπηρεσίες με χαμηλότερο κόστος, ποιότητα και ταχύτητα. Στο συνέδριο θα παρουσιαστούν νέες τάσεις και πρακτικές, με έμφαση στις δυνατότητες που προσφέρει ο ψηφιακός κόσμος, αλλά και ο ανθρώπινος παράγοντας στην άριστη διαχείριση προκλήσεων και παροχής υψηλού επιπέδου εξυπηρέτησης πελατών.

Σε μια virtual, άκρως διαδραστική συνάντηση περισσότερα από 20 love brands θα μοιραστούν τα success stories τους στο ευρύτερο πεδίο του customer management.

Source link

realhosting
loading...

Απάντηση