Κορωνοϊός: Στερήθηκαν εστιατόρια και τα ταξίδια οι Ευρωπαίοι και το «έριξαν» στην πολυτέλεια

Παρά το κλείσιμο των καταστημάτων και το φρένο στον τουρισμό, οι εταιρίες προϊόντων πολυτελείας περιόρισαν την πτώση στις πωλήσεις τους το 2020, κυρίως χάρη στην ανάκαμψη της δραστηριότητας στην Κίνα, αλλά επίσης και στις αγορές που έκαναν για την «ευχαρίστησή τους» οι Ευρωπαίοι, επειδή έχουν στερηθεί τα εστιατόρια και τα ταξίδια.

Την περασμένη χρονιά, η υπ’ αριθμόν 1 παγκοσμίως εταιρία προϊόντων πολυτελείας, η LVMH, κατάφερε να συγκρατήσει στο 17% τη μείωση στον κύκλο εργασιών της στα 44,6 δισεκ. ευρώ. Η Kering κατέγραψε επίσης μείωση της τάξης του 17,4% με 13,4 δισεκ. ευρώ, ενώ η Hermès περιόρισε τη πτώση των πωλήσεών της στο 7,2% με συνολικά 6,38 δισεκ.

Αυτό το γαλλικό τρίο ευνοήθηκε από την ανάκαμψη το δεύτερο εξάμηνο, όπως και η Suisse Richemont (στην οποία ανήκει ο οίκος Cartier) που ανακοίνωσε κύκλο εργασιών 4,1 δισεκ. ευρώ κατά το τελευταίο τρίμηνο του έτους, μια αύξηση κατά 1%.

Source link

realhosting
loading...

Απάντηση