ΕνημέρωσηΟικονομία

Ανεβαίνουν διαρκώς στις προτιμήσεις των καταναλωτών τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας

Κερδίζουν συνεχώς έδαφος, εν μέσω των πληθωριστικών πιέσεων, τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας με όλο και περισσότερους καταναλωτές να τα επιλέγουν προκειμένου να περιορίσουν όσο το δυνατό περισσότερο τις δαπάνες τους στο σούπερ μάρκετ.

 

Όπως και την περίοδο της οικονομικής κρίσης έτσι και τώρα, οι καταναλωτές αντικαθιστούν στο «καλάθι» κάποια από τα επώνυμα brands που συνήθως αγόραζαν, με εκείνα που παράγονται για λογαριασμό των αλυσίδων σούπερ μάρκετ, με το δικό τους εμπορικό σήμα, τα οποία συνήθως είναι φθηνότερα έναντι των αντίστοιχων επώνυμων.

Το μερίδιο των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας είχε διαμορφωθεί σε επίπεδα ρεκόρ στη χώρα μας το 2014 όταν και έφτασε το 19% επί του συνόλου των πωλήσεων στα σούπερ μάρκετ. Το πρώτο 7μηνο του 2022 το αντίστοιχο ποσοστό έχει διαμορφωθεί στο 15,9% καταγράφοντας αύξηση 10,2% σε σχέση με το 2021, σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας ερευνών IRI.

πηγή

loading...

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button

Εντοπίστηκε Adblock

Φαίνεται ότι χρησιμοποιήστε πρόγραμμα ή επέκταση αποκλεισμού διαφημίσεων Υποστήριξε το kontasas.gr Οι διαφημίσεις επιτρέπουν τη λειτουργία του kontasas.gr Παρακαλούμε απενεργοποιήστε το Adblock