ΕνημέρωσηΠολιτική

Κώστας Αχ. Καραμανλής: Ξεκινούν άμεσα τα μεγάλα έργα υποδομής

Για τα νέα μεγάλα έργα υποδομής που ξεκινούν άμεσα και για τον δακτύλιο μιλάει μεταξύ άλλων, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής στην συνέντευξή του στα ΝΕΑ Σαββατοκύριακο.

«Τώρα βγαίνουν τα αποτελέσματα της μεθοδικής προσπάθειάς μας όλο αυτό το διάστημα» ανέφερε ο κ. Καραμανλής σημειώνοντας συγκεκριμένα ότι: «Στις αρχές του επόμενου έτους θα δημοπρατηθούν τέσσερα σπουδαία οδικά έργα συνολικού προϋπολογισμού περίπου 1 δισ. Η οδική σύνδεση Νεάπολη – Αγ. Νικόλαος του Β.Ο.Α.Κ. στο νομό Λασιθίου, η σύνδεση της Λεωφόρου Κύμης με την Π.Α.Θ.Ε., η παράκαμψη Χαλκίδας – Ψαχνών και η οδική σύνδεση Μπράλος – Άμφισσα». Παράλληλα, αναφέρεται «στη δημοπράτηση του μεγαλύτερου πακέτου σιδηροδρομικών έργων που έχει υλοποιηθεί ποτέ, ύψους 3,3 δισ. ευρώ». «Πρόκειται για τη σύνδεση του σιδηροδρομικού δικτύου μας με τα λιμάνια Θεσσαλονίκης, Πάτρας, Λαυρίου, Ραφήνας, Καβάλας και Αλεξανδρούπολης» τόνισε ο κ. Καραμανλής, υπογραμμίζοντας την σημασία αυτών των έργων στην ελληνική οικονομία. Επίσης, σύμφωνα με τον κ. Καραμανλή, βρίσκεται στην τελική ευθεία και ο προγραμματισμός για την υλοποίηση μέσω ΣΔΙΤ 20 έργων υποδομής συνολικού προϋπολογισμού 3,8 δισ. ευρώ ενώ, παράλληλα τρέχουν σημαντικά έργα και σε επίπεδο Μεταφορών. «Μέσα στο Νοέμβριο ολοκληρώνεται η υποβολή προσφορών τόσο για την προμήθεια 770 νέων αντιρρυπαντικών λεωφορείων για Αθήνα και Θεσσαλονίκη, όσο και για την ανάταξη 14 συρμών της γραμμής 1 του Μετρό» ανέφερε.

Σχετικά με την εφαρμογή του δακτυλίου στο κέντρο της Αθήνας ο κ. Καραμανλής σημείωσε ότι το μέτρο αυτό κρίθηκε αναγκαίο επειδή υπήρξε εντονότατο κυκλοφοριακό πρόβλημα. «Τώρα έχει βελτιωθεί αισθητά, ενώ παράλληλα προστατεύουμε και το περιβάλλον. Σε σχέση με την έναρξη της πανδημίας, όταν είχε σταματήσει ο δακτύλιος, τώρα έχουμε δύο μεγάλες διαφορές: Το εμβολιαστικό πρόγραμμα και το πρόγραμμα ενίσχυσης των αστικών συγκοινωνιών. Δεν λύθηκαν προφανώς όλα τα προβλήματα, αλλά για πρώτη φορά μετά από πολλά χρόνια αυξήσαμε τα λεωφορεία στην Αθήνα κατά 55% και τα δρομολόγιά τους κατά +3.200 την ημέρα. Αυξήσαμε –με ανάταξη– τους διαθέσιμους συρμούς Μετρό. Δημιουργήσαμε 1.389 νέες θέσεις απασχόλησης στα ΜΜΜ, ενώ η προηγούμενη κυβέρνηση δεν είχε κάνει ούτε μία πρόσληψη. Μέρα με τη μέρα, εφαρμόζουμε έναν ολοκληρωμένο σχεδιασμό – και συνεχίζουμε. Όλα αυτά, μας δίνουν και τη δυνατότητα να εφαρμόσουμε τον Δακτύλιο, μήπως το κέντρο της Αθήνας πάρει ξανά μια ανάσα» σημείωσε.

πηγή

loading...

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button

Εντοπίστηκε Adblock

Φαίνεται ότι χρησιμοποιήστε πρόγραμμα ή επέκταση αποκλεισμού διαφημίσεων Υποστήριξε το kontasas.gr Οι διαφημίσεις επιτρέπουν τη λειτουργία του kontasas.gr Παρακαλούμε απενεργοποιήστε το Adblock