888 Με Αυτή τη Δίαιτα δεν θα Πεινάσετε Ποτέ Ξανά και θα Αδυνατίσετε!  | Kontasas
Ροή Ειδήσεων
Αρχική / TIPS / Με Αυτή τη Δίαιτα δεν θα Πεινάσετε Ποτέ Ξανά και θα Αδυνατίσετε! 

Με Αυτή τη Δίαιτα δεν θα Πεινάσετε Ποτέ Ξανά και θα Αδυνατίσετε! 

Πέρασε το καλοκαίρι, ήρθε το φθινόπωρο και τα παραπανίσια κιλάκια που βάλατε δεν λένε να φύγουν από πάνω σας; 

Η λύση είναι «Δίαιτα»! Και επειδή εμείς δεν θέλουμε να υποφέρετε και να πεινάτε σας έχουμε τη δίαιτα που υπόσχεται να σας χαρίσει το σώμα που επιθυμείτε χωρίς υπερβολές και χωρίς -πάνω από όλα- να γουργουρίζει το στομάχι σας.

Η δίαιτα λέγεται Clean and Lean, ιδρυτής της είναι ο James Duigan (trainer διασήμων) και το βασικό της μότο είναι το «όλα με μέτρο».

Με Αυτή τη Δίαιτα δεν θα Πεινάσετε Ποτέ Ξανά και θα Αδυνατίσετε! 

Για να αδυνατίσετε χωρίς κόπο πρέπει να τα τρώτε όλα με μέτρο.

Όλοι μπορούν να ακολουθήσουν τη συγκεκριμένη δίαιτα μιας και στην ουσία πρόκειται για ένα πλάνο διατροφής το οποίο καλό είναι να ακολουθείτε μονίμως. Πρόκειται δηλαδή για αλλαγή συνηθειών.

Στην ουσία βγάζετε από τη διατροφή σας επεξεργασμένες τροφές και σάκχαρα με αποτέλεσμα να ξεφορτώνεστε τις τοξίνες. Από την άλλη εστιάζετε στην κατανάλωση πιο σωστών και υγιεινών τροφών. Αυτό που σίγουρα θα σας αρέσει είναι πως στην ουσία η συγκεκριμένη δίαιτα δεν σας απαγορεύει να τρώτε τροφές που είναι γεμάτες τοξίνες απλά σας λέει να τις περιορίσετε.

Επομένως, τι ακριβώς πρέπει να τρώτε;

Προτιμάτε τροφές που βρίσκονται όσο γίνεται πιο κοντά στην αρχική τους, φυσική μορφή. Από την άλλη αποφεύγετε τροφές που στα 3 βασικά τους συστατικά περιέχουν σάκχαρα, συντηρητικά ή αρώματα και άλλα συστατικά τα οποία δεν αναγνωρίζετε. Επίσης αποφεύγετε την καφεϊνη, το αλκοόλ και τους υδατάνθρακες όπως είναι το ψωμί και τα ζυμαρικά. Αν θέλετε, μπορείτε να επιλέγετε τις καστανές εκδοχές τους (ψωμί ολικής άλεσης και μακαρόνια ολικής άλεσης).

Με Αυτή τη Δίαιτα δεν θα Πεινάσετε Ποτέ Ξανά και θα Αδυνατίσετε! 

Κάθε κύριο γεύμα θα πρέπει να περιλαμβάνει 3 βασικά στοιχεία: πρωτεϊνη, λιπαρά, λαχανικά.

Κάθε σας κύριο γεύμα θα πρέπει να περιλαμβάνει 3 βασικά στοιχεία: πρωτεϊνη, λιπαρά, λαχανικά. Επομένως, τροφές όπως είναι το κοτόπουλο, το ψάρι, το άπαχο κρέας και τα αυγά θα πρέπει να τα τρώτε με ξηρούς καρπούς, σπόρους, αβοκάντο και λαχανικά όπως σπανάκι, γλυκοπατάτα, μπρόκολο και κουνουπίδι.

Επίσης, ο fitness trainer προτείνει σε περίπτωση που θέλετε να κάνετε κάποια παρασπονδία και να πιείτε λιγάκι, να το κάνετε το Σαββατοκύριακο και να διορθώσετε την «παρασπονδία» σας μέσα στην εβδομάδα προσέχοντας ιδιαιτέρως.

spirossoulis.com

Πηγή

Δείτε επίσης

Έτσι θα Εξαφανίσετε την Έντονη Μυρωδιά του Τσιγάρου από τον Χώρο σας!

Αν έχετε καπνιστές στο σπίτι ή είστε και εσείς ο ίδιος καπνιστής τότε σίγουρα θα …