Νέα διαφημιστική καμπάνια της ΕΑΕΕ: «Καλύτερα να γνωρίζεις παρά να νομίζεις»

Η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος (ΕΑΕΕ) δημιούργησε μία νέα ψηφιακή καμπάνια με τίτλο «Καλύτερα να γνωρίζεις παρά να νομίζεις» με σκοπό να απαντήσει απλά και κατανοητά σε βασικά ερωτήματα που όλοι έχουμε για την ιδιωτική ασφάλιση για τα οποία νομίζουμε ότι γνωρίζουμε τις απαντήσεις.

Σε μια εποχή που το απρόβλεπτο επικρατεί καθολικά, οι άνθρωποι αλλάζουν τις προτεραιότητές τους και οι αξίες της ζωής έχουν επανεκτιμηθεί, η ΕΑΕΕ δημιούργησε την εκπαιδευτική καμπάνια για να φωτίσει βασικές πτυχές της ασφάλισης αναδεικνύοντας για μία ακόμη φορά την αξία της.

Για το σκοπό της νέας εκπαιδευτικής καμπάνιας δημιουργήθηκαν 6 βίντεο τα οποία, με ειλικρίνεια και απλότητα και μέσα από στοιχεία και παραδείγματα, ενημερώνουν και εκπαιδεύουν για τη λειτουργία, την αναγκαιότητα, την αξιοπιστία και τη φερεγγυότητά της ιδιωτικής ασφάλισης. Με επιχειρήματα που σβήνουν τις αμφιβολίες και απαντώντας με αλήθειες σε μύθους, αποδεικνύουν ότι η ασφάλιση είναι ένας αξιόπιστος σύμμαχος για τη θωράκιση του εισοδήματος, της περιουσίας, της υγείας και της ζωής όλων.

Source link

realhosting
loading...

Απάντηση