Νορβηγία: Οι influencers θα πρέπει να δηλώνουν ότι οι φωτογραφίες τους είναι προϊόν επεξεργασίας


Νέοι κανονισμοί από το Υπουργείο Παιδιών και Οικογενειακών Υποθέσεων της Νορβηγίας καθιστούν παράνομη για τους influencers και τους διαφημιστές να κοινοποιούν ρετουσαρισμένες φωτογραφίες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, σε μια προσπάθεια να περιοριστούν τα μη ρεαλιστικά πρότυπα ομορφιάς.

Ο νόμος, που υιοθετήθηκε νωρίτερα αυτόν τον μήνα με συντριπτική πλειοψηφία -με 72 ψήφους υπέρ της αλλαγής, έναντι 15 κατά– απαιτεί εικόνες στις οποίες το μέγεθος του σώματος, το σχήμα ή το δέρμα του ατόμου έχουν αλλάξει, πριν ή μετά τη λήψη της φωτογραφίας, να φέρουν επισήμανση σχεδιασμένη από το υπουργείο. Ως παραδείγματα των αλλαγών μετά από επεξεργασία των φωτογραφιών αναφέρονται οι διαστάσεις της μέσης, τα μεγεθυμένα χείλη και οι παραποιημένοι μύες.

Ο νόμος θα επηρεάσει μόνο διαφημίσεις ή εικόνες που χρησιμοποιούνται για διαφημιστικούς σκοπούς. Ωστόσο σε αυτές περιλαμβάνονται φωτογραφίες που δημοσιεύουν influencers και διάσημοι σε πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, όπως στο Instagram, το TikTok, το Facebook, το Snapchat και το Twitter εάν «λαμβάνουν οποιαδήποτε πληρωμή ή άλλα οφέλη» από τις δημοσιεύσεις.



Source link

realhosting
loading...

Απάντηση