ΕνημέρωσηΤεχνολογία

Οι επόμενες τεχνολογικές τάσεις θα αλλάξουν και το λιανεμπόριο

Η συντριπτική πλειοψηφία των σημερινών όσων υιοθετούν πρώτοι νέες τεχνολογίες, αναμένει ότι το 2030 θα βιώσουμε μια θεαματική βελτίωση της αγοραστικής εμπειρίας, καθώς ένα υβριδικό μείγμα τεχνολογίας με δυνατότητα συνδεσιμότητας, θα είναι ενσωματωμένο σε πραγματικά φυσικά περιβάλλοντα, αποτελώντας κοινό στοιχείο της καθημερινότητάς μας.

Αυτή είναι μία από τις 10 τάσεις που περιλαμβάνονται στη σχετική λίστα της τελευταίας έκδοσης της έκθεσης του Ericsson ConsumerLab. Όπως και οι προηγούμενες εκθέσεις «Ten Hot Consumer Trends», έτσι και η έκθεση που μόλις εκδόθηκε, στοχεύει στην ανίχνευση των απόψεων των καταναλωτών που υιοθετούν πρώτοι νέες τεχνολογίες (early adopters) σε ένα χρονικό ορίζοντα του 2030, και αυτήν τη φορά καλύπτει υβριδικές εμπειρίες αγορών σε ένα φανταστικό εμπορικό κέντρο «Everyspace Plaza».

Οι καταναλωτές κλήθηκαν να αξιολογήσουν 15 εγκαταστάσεις υβριδικών εμπορικών κέντρων που επεκτείνουν την καταναλωτική εμπειρία μέσω φυσικής παρουσίας με τη χρήση ψηφιακής τεχνολογίας. Σχεδόν τέσσερις στους πέντε ερωτηθέντες πιστεύουν ότι και οι 15 δοκιμασμένες ιδέες θα είναι διαθέσιμες σε κάποια μορφή μέχρι το 2030.
Τέτοιες εγκαταστάσεις που συνδυάζουν φυσικά και online σημεία (bricks-and-portal) θα καταστούν δυνατές χρησιμοποιώντας τεχνολογίες όπως η Εικονική Πραγματικότητα (VR), η Επαυξημένη Πραγματικότητα (AR) και τα προγραμματιζόμενα υλικά, σύμφωνα με όσα αναφέρονται στην έκθεση.

πηγή

loading...

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button

Εντοπίστηκε Adblock

Φαίνεται ότι χρησιμοποιήστε πρόγραμμα ή επέκταση αποκλεισμού διαφημίσεων Υποστήριξε το kontasas.gr Οι διαφημίσεις επιτρέπουν τη λειτουργία του kontasas.gr Παρακαλούμε απενεργοποιήστε το Adblock
Advertisment ad adsense adlogger