πολιτική
«Οι Κύπριοι επέλεξαν τη σταθερότητα»: Συγχαρητήρια Μητσοτάκη στην πρόεδρο του ΔΗΣΥ για τις εκλογές

Τα συγχαρητήρια του για τη νίκη του ΔΗΣΥ στις βουλευτικές εκλογές της Κύπρου εξέφρασε ο Έλληνας πρωθυπουργός στην πρόεδρο του κόμματος Αννίτα Δημητρίου.
«Συγχαρητήρια στο ΔΗΣΥ και την Αννίτα Δημητρίου για τη νίκη στις εκλογές».
«Το κόμμα του Γ. Κληρίδη παραμένει η σαφής ηγετική δύναμη στην Κύπρο» έγραψε σε ανάρτησή του ο πρωθυπουργός και ταυτόχρονα σχολίασε πως «οι Κύπριοι επέλεξαν τη σταθερότητα».
Παράλληλα, ευχήθηκε «καλή επιτυχία στα μέλη της νέας Βουλής των Αντιπροσώπων» και τόνισε πως «η Ελλάδα στέκεται σταθερά στο πλευρό σας».



