Οι πρώτες γυναίκες εθελόντριες στο στρατό – Εικόνες από την κατάταξή τους στη Λαμία

Οι πρώτες γυναίκες κατατάχθηκαν εθελοντικά στις Ένοπλες Δυνάμεις.
Η παρουσίαση των πρώτων γυναικών πραγματοποιήθηκε στη Λαμία και συγκεκριμένα στο ΚΕΥΠ.
Η άφιξη των γυναικών
ΥΠΕΘΑ
Σύμφωνα με το LamiaReport.gr παρουσιάστηκαν συνολικά72 γυναίκες, που θα υπηρετήσουν ως εθελόντριες.
Η ορκωμοσία των εθελοντριών γυναικών θα γίνει την Παρασκευή 26 Ιουνίου και το “παρών” θα δώσει ο υπουργός Εθνικής Άμυνας, Νίκος Δένδιας, ενώ είναι πιθανό στο ΚΕΥΠ Λαμίας να παρευρεθεί και ο Πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης.

Στο γραφείο κατάταξης
ΥΠΕΘΑ
Από την πλευρά τους οι εθελόντριες δήλωσαν αποφασισμένες για αυτό το βήμα στη ζωή τους, με βασικά τους συναισθήματα να είναι η συγκίνηση, η περηφάνια αλλά και το άγχος της νέας αρχής.



Οι γονείς ανέφεραν πως θα στηρίξουν τα παιδιά τους στην απόφασή τους, όντας δίπλα τους εμπράκτως.


Για πρωτη φορά στα χακί
ΥΠΕΘΑ
Να σημειωθεί πως τα κίνητρα για τις γυναίκες που αποφάσισαν να στρατευτούν είναι αρκετά:
- αναγνώριση χρόνου θητείας ως προϋπηρεσία,
- μοριοδότηση σε διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ,
- πρόσληψη κατά προτεραιότητα πτυχιούχων ως πολιτικό προσωπικό (νοσηλεύτριες, βρεφονηπιοκόμοι, διοικητικό προσωπικό κλπ.),
- πρόσβαση σε παροχές των στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων (στρατιωτικά νοσοκομεία, λέσχες κλπ).


Στο πλαίσιο της σημερινής μέρας, στο ΚΕΥΠ Λαμίας βρέθηκε και ο Αρχηγός ΓΕΣ,Γεώργιος Κωστίδης.



