Παππά μου ο Χριστός που ΑΓΝΟΗΣΕΣ τελικά σε ΕΣΩΣΕ. Κρήτη: Ιερέας υπέστη εγκεφαλικό μετά το εμβόλιο της AstraZeneca – Αντιμετωπίζει κινητικά προβλήματα «Αν δεν έπαιρνα αντιπηκτική αγωγή θα ήμουν ή φυτό ή πεθαμένος μου είπε ο γιατρός». ΒΙΝΤΕΟ


Ιερέας από την Κρήτη έπαθε εγκεφαλικό επεισόδιο οκτώ ημέρες μετά τη χορήγηση της πρώτης δόσης του εμβολίου της AstraZeneca.  Ο άνδρας διεκομίσθη, στο ΠΑΓΝΗ και νοσηλεύτηκε για αρκετές ημέρες.  Αυτή τη στιγμή αντιμετωπίζει κινητικά προβλήματα… στη δεξιά πλευρά και αναγκάζεται να υποβάλλεται σε φυσικοθεραπείες.  «Είμαι ένας άνθρωπος με συνέπεια και συνέχεια όμως δεν σας κρύβω ότι προβληματίζομαι να κάνω τη δεύτερη δόση. Δεν με αφήνουν και τα παιδιά μου που ανησυχούν ακόμα και για τη ζωή μου» ανέφερε. Σύμφωνα με τους γιατρούς του το εγκεφαλικό μπορεί να προκλήθηκε από άλλα υφιστάμενα προβλήματα υγείας όπως το σάκχαρο, η χοληστερίνη ή η υπέρταση.  

 

Ο ιερέας εμβολιάστηκε με το εμβόλιο της AstraZeneca και πριν εμβολιαστεί έδωσε πλήρες ιατρικό ιστορικό και γραπτώς.  Στη συνέχεια και οκτώ ημέρες μετά, ο άνδρας βρισκόταν σε εκκλησάκι το οποίο καθάριζε και ένιωσε το δεξί πόδι να μουδιάζει και σταδιακά όλη η πλευρά.  Άμεσα μεταφέρθηκε στο Κέντρο Υγείας και από εκεί στο εφημερεύον νοσοκομείο.   Σύμφωνα με τον ίδιο, που επικαλείται τον γιατρό του, το γεγονός ότι έπαιρνε αντιπηκτική αγωγή λόγω γνωστού προβλήματος υπήρξε σωτήριο.  «Αν δεν έπαιρνα αντιπηκτική αγωγή θα ήμουν ή φυτό ή πεθαμένος μου είπε ο γιατρός» σημειώνει.  Ο άνδρας νοσηλεύτηκε τρεις ημέρες στο νοσοκομείο και 15 ημέρες αργότερα επανεκτιμήθηκε η κατάσταση του.  «Τώρα κάνω ακόμα φυσικοθεραπείες. Ακόμα έχω πρόβλημα σε όλη τη δεξιά πλευρά. Έχω μία μικρή βελτίωση στο πόδι αλλά ακόμα παραμένω εκτός υπηρεσίας» ανέφερε.

πηγη




loading…

loading…

loading…

realhosting
loading...

Απάντηση