Πώς ανταποκρίνονται οι ελληνικές τράπεζες στα ψηφιακά κανάλια;

Σε τρεις «ταχύτητες» δείχνουν να κινούνται οι ελληνικές τράπεζες όσον αφορά στις ψηφιακές δυνατότητες τους και την αξιοποίηση και προώθηση των ψηφιακών καναλιών τους.

Σε πρόσφατη παγκόσμια μελέτη της Deloitte με τίτλο «Digital Banking Maturity» μετρήθηκαν, για πρώτη φορά στο πλαίσιο της συγκεκριμένης ετήσιας μελέτης, οι ψηφιακές επιδόσεις και 6 ελληνικών τραπεζών. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα που παρουσίασε πρόσφατα στο πλαίσιο του Digital Economy Forum 2020 ο Νίκος Χριστοδούλου, επικεφαλής του τομέα consulting της Deloitte Ελλάδας, σε γενικές γραμμές οι ελληνικές τράπεζες, έχουν σημαντικές ψηφιακές λειτουργικότητες που πλησιάζουν ορισμένες από τις δυνατότητες των ψηφιακών πρωτοπόρων (digital champions). Μία σημαντική διαφορά είναι ότι δεν έχουν επενδύσει εξίσου στο κινητό τηλέφωνο σε σχέση με το διαδίκτυο.

Ένα ενδιαφέρον στοιχείο είναι ότι οι ελληνικές τράπεζες βρίσκονται σε διαφορετικά επίπεδα όσον αφορά τα ψηφιακά κανάλια. Δύο από τις έξι τράπεζες που συμμετείχαν, τις οποίες δεν κατανόμασε ο κ. Χριστοδούλου στην παρουσίαση του, χαρακτηρίζονται ως digital smart followers που είναι η δεύτερη κατηγορία που έχει διαμορφώσει η Deloitte. Άλλες δύο χαρακτηρίζονται ως digital adopters, που είναι το τρίτο επίπεδο, ενώ στο τέταρτο και τελευταίο επίπεδο των digital latecomers, βρίσκονται οι άλλες δύο ελληνικές τράπεζες.

Source link

realhosting
loading...

Απάντηση