888 Πώς να Αντισταθείτε στο Junk Food με τη Βοήθεια της Επιστήμης | Kontasas
Αρχική / TIPS / Πώς να Αντισταθείτε στο Junk Food με τη Βοήθεια της Επιστήμης

Πώς να Αντισταθείτε στο Junk Food με τη Βοήθεια της Επιστήμης

Μετά τις εορταστικές κραιπάλες, δώσαμε όλοι στον εαυτό μας μία υπόσχεση: να τρώμε περισσότερο υγιεινά και συνειδητά και να μην ανοίγουμε το ψυγείο και όποιον πάρει ο χάρος.

Έλα όμως που μία το κρύο, μία το ότι το στομάχι και το μυαλό είχαν συνηθίσει στην θερμιδική ασυδοσία και μία που ακόμα δεν έχουν τελειώσει εντελώς τελείως οι όποιες διακοπές και πού τον βρίσκεις το νου, που τον χάνεις, κολλημένος στη σκέψη “να ‘χα μία πίτσα, ένα προφιτερόλ, μία μακαρονάδα με λευκή σάλτσα, είναι. Τι άραγε να συμβουλεύει η επιστήμη για αυτές τις ομολογουμένως δύσκολες στιγμές;

Πάρε αναπνοές Το mindfulness δεν εφαρμόζεται μονάχα για να τηρούμε τη γαλήνη μας. Υπάρχουν στοιχεία, τα οποία αποδεικνύουν πως μπορεί να προλάβει τις λιγούρες με το να κρατά απασχολημένη τη βραχυπρόθεσμη μνήμη, σύμφωνα με μελέτη του London’s City University. Οι ερευνητές βρήκαν πως όλοι από τους Βουδιστές μέχρι τους ανθρώπους που πάνε στο γυμναστήριο μπορούν να επωφεληθούν από τη συγκέντρωσή τους στην αναπνοή – είναι σα να τους αποσπά την προσοχή. Υπάρχουν διάφορα apps που θα σε βοηθήσουν να έρθεις πολλά βήματα κοντά στο mindfulness και αρκετά μακριά από το γεμιστό μπισκοτάκι. Το δικό μου αγαπημένο είναι το Headspace, το οποίο υπάρχει και στο App Store και στο Google Play.

Στείλε τις κακές συνήθειες για ύπνο Μένεις ξύπνια μέχρι αργά; Έχεις προβλήματα ύπνου; Εκτός του ότι έτσι έχεις ακόμα περισσότερο χρόνο για να τρως – όλοι μας έχουμε κάνει επιδρομές στην κουζίνα για να φάμε ακόμα μία κούπα με δημητριακά – έρευνα που δημοσιεύτηκε αυτή τη χρονιά στο American Journal of Clinical Nutrition έδειξε πως με το να αυξήσεις το χρόνο που κοιμάσαι σε τουλάχιστον εφτά ώρες τη νύχτα, καταναλώνεις 10 γραμμάρια λιγότερη ζάχαρη καθημερινά και γενικότερα έχεις μικρότερη πρόσληψη υδατανθράκων.

Πάμε για φουλ στριμάρισμα Μπορεί το Netflix να ενθαρρύνει το λεγόμενο binge-watching (ολόκληρος μαραθώνιος, δηλαδή, μπροστά στην οθόνη), αλλά τουλάχιστον το ό,τι δεν έχει διαφημίσεις μας κρατά μακριά από τις junkίλες, σύμφωνα με έρευνα του YouGov. Οι έφηβοι που βλέπουν πολλές τηλεοπτικές διαφημίσεις – συμπεριλαμβανομένου αυτές σε streaming υπηρεσίες – οι οποίες έχουν να κάνουν με γρήγορο φαγητό, έχουν περισσότερες πιθανότητες να έχουν μία ανθυγιεινή διατροφή. Σύμφωνα με αυτά τα αποτελέσματα το να μην βλέπεις λαχταριστά και βρώμικα πράγματα στην οθόνη, μπορεί να μειώσει τις πιθανότητες να τρως απερίσκεπτα.

Το έξυπνο σνακ Σου αρέσει να βάζεις φυστικοβούτυρο μέσα στο σμούθι σου; Αντικατάστησέ το με καρύδια. Ερευνητές που χρησιμοποίησαν την τεχνική της Λειτουργικής Απεικόνισης Μαγνητικού Συντονισμού για να εξετάσουν τις αλλαγές στον εγκέφαλο, καθώς οι εθελοντές έπιναν ένα shake με καρύδια, διαπίστωσαν πως οι περιοχές που συνδέονται με τον κορεσμό ανάβουν περισσότερο σε σύγκριση με αυτές το ατόμων που κολλάνε με ένα ψευδοποτό. Αυτό δείχνει πως αυτός ο ξηρός καρπός, που αντικειμενικά είναι ο λιγότερο αγαπημένος, κρύβει πολλά περισσότερα πράγματα απ’ όσα πιστεύουμε.

Πηγή: 

spirossoulis.com

Πηγή

Δείτε επίσης

Με Αυτόν τον Τρόπο θα Φτιάξετε τις πιο Υγιεινές Τηγανητές Πατάτες

Ακολούθησε τις συμβουλές μας και δεν θα τα κάνεις… πατάτα. Ας ξεκινήσουμε από τα βασικά: …