888 Σταθερά βήματα ανάπτυξης σε παγκόσμιο επίπεδο για τη Replay | Kontasas
Αρχική / ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ / Σταθερά βήματα ανάπτυξης σε παγκόσμιο επίπεδο για τη Replay

Σταθερά βήματα ανάπτυξης σε παγκόσμιο επίπεδο για τη Replay

Ο Ιταλικός Όμιλος Fashion Box, στον οποίον ανήκει το εμπορικό σήμα Replay, παρουσίασε θετικά οικονομικά αποτελέσματα για το έτος 2018.

Με έσοδα 237,9 εκατ. ευρώ και κέρδη EBITDA 21,7 εκατ. ευρώ (αύξηση 21% σε σχέση με το προηγούμενο έτος), ο Όμιλος συνεχίζει να επιταχύνει το ρυθμό ανάπτυξής του και το 2019.

Η Fashion Box είναι ιστορικά μια διεθνώς προσανατολισμένη εταιρεία, καθώς οι εξαγωγές της αντιπροσωπεύουν το 85% των συνολικών πωλήσεών της.

Σταθερά βήματα ανάπτυξης σε παγκόσμιο επίπεδο για τη Replay
Ο Matteo Sinigaglia, Διευθύνων Σύμβουλος της Fashion Box SpA

Ο Matteo Sinigaglia, Διευθύνων Σύμβουλος της Fashion Box SpA, δήλωσε τα εξής: «Τα θετικά αποτελέσματα του 2018 είναι η ανταμοιβή μιας μακροπρόθεσμης στρατηγικής, βασισμένης στη συνεχή προσοχή στην ποιότητα των προϊόντων μας και στην ικανότητά μας να δημιουργούμε μια σταθερή ροή καινοτόμων έργων.

Αυτό συμβαδίζει με μια αποτελεσματική στρατηγική διανομής, η οποία υλοποιείται άμεσα και μέσω προσεκτικά επιλεγμένων συνεργασιών. Θα συνεχίσουμε να στοχεύουμε ιδιαίτερα στην ανάπτυξη νέων αγορών, σε συνδυασμό με την ενίσχυση των υφιστάμενων, προκειμένου να επιτυγχάνουμε μια οργανική και υγιή ανάπτυξη».

Ενόψει της διεθνούς επέκτασής της, το προηγούμενο έτος η Fashion Box συνήψε μια συμφωνία στρατηγικής συνεργασίας με την Reliance Brands Limited για τη διανομή Replay ενδυμάτων, υποδημάτων και αξεσουάρ, στην Ινδία.

Η συμφωνία, η οποία ξεκίνησε ήδη από την σεζόν Άνοιξη/Καλοκαίρι 2019, βασίζεται σε μια πολυκαναλική διανομή, με καταστήματα λιανικής πώλησης (άνοιγμα 2 flagship καταστημάτων στο Δελχί και τη Βομβάη τους επόμενους μήνες, καθώς επίσης και monobrand καταστήματα και shops-in-shop στα πιο διάσημα εμπορικά κέντρα της χώρας) αλλά και στρατηγικές συμφωνίες με βασικούς e-commerce players στην Ινδία.

Ιδιαίτερη αναφορά αξίζει η Ιαπωνία, καθώς το brand Replay συνεχίζει να αναπτύσσεται μέσω υψηλής επιλεκτικής διανομής στα κυριότερα τοπικά πολυκαταστήματα.

Σταθερά βήματα ανάπτυξης σε παγκόσμιο επίπεδο για τη Replay
Replay Flagship Store στο Μιλάνο

Το αναπτυξιακό πλάνο του Ομίλου περιλαμβάνει και την ίδρυση μιας νέα εταιρείας, που στόχο έχει την διανομή Replay ενδυμάτων, υποδημάτων και αξεσουάρ σε ορισμένες από τις πιο σημαντικές αγορές της Ανατολικής Ευρώπης.

Η πλειοψηφία της εταιρείας αυτής ανήκει στην Fashion Box και θα τεθεί σε λειτουργία από την σεζόν Φθινόπωρο/Χειμώνας 2019, όπου αναμένεται να αναπτύξει το brand στις αγορές των Βοσνία και Ερζεγοβίνη, Σερβία, Κοσσυφοπέδιο, Βόρεια Μακεδονία, Μαυροβούνιο και Ρουμανία, μέσα από το άνοιγμα 8 νέων monobrand καταστημάτων μέχρι το 2021 και την ανάπτυξη δικτύου χονδρικής πώλησης.

Επιπλέον, η Fashion Box στρέφεται με μεγάλη προσοχή στη λατινοαμερικανική αγορά, η οποία σήμερα για το brand Replay αποτελεί πλέον όχι μόνο μια ευκαιρία, αλλά και μια απτή, σημαντική και ταχέως αναπτυσσόμενη πραγματικότητα.

Σταθερά βήματα ανάπτυξης σε παγκόσμιο επίπεδο για τη Replay
Κεντρικά Γραφεία Ομίλου Fashion Box Asolo – Treviso, Italy

Replay Flagship Store στο Μιλάνο

Χάρη σε 5 mono-brand και 2 outlets καταστήματα, που άνοιξαν από τον Απρίλιο 2017 έως και τον Δεκέμβριο 2018, και 200 συνεργασίες χονδρικής πώλησης, η Βραζιλία είναι σήμερα η κύρια αγορά για το brand, στην Λατινική Αμερική.

Μια επιπλέον σημαντική αγορά είναι η Κολομβία, όπου εκτός από τα δύο mono-brand καταστήματα που άνοιξαν στη Μπογκοτά και στο Μεδεγίν, στα τέλη του περασμένου έτους, η εταιρεία πρόκειται να εγκαινιάσει 5 νέα καταστήματα λιανικής πώλησης μέχρι το 2022 και να συνεχίσει την διανομή από τα κανάλια χονδρικής, που προμηθεύουν high-level πολυκαταστήματα σε στρατηγικές τοποθεσίες σε ολόκληρη τη χώρα.

Η Replay διαθέτει επίσης παρουσία στην Παραγουάη, με ένα κατάστημα στην Ασουνσιόν και ένα corner στο πολυκατάστημα της Ciudad del Este.

Τέλος, στην Ευρωπαϊκή αγορά, η Replay συνέχισε να αναπτύσσεται με διψήφιο οργανικό ρυθμό ανάπτυξης στον τομέα της χονδρικής πώλησης, με ιδιαίτερα θετικά αποτελέσματα στη Βόρεια και Κεντρική Ευρώπη.

newsbeast.gr

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Πηγή

Δείτε επίσης

Τι ποσοστό του εισοδήματός μας πρέπει να αφιερώνουμε σε προσωπικά έξοδα

Είναι πια σαφές πως έπειτα από τόσα χρόνια αναλύσεων, εκθέσεων και μελετών, είμαστε ως ανθρωπότητα …