Ροή Ειδήσεων
Αρχική / ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ / Σχέδιο Ένωσης Θεσσαλονίκης – Γερμανίας με πλοίο: Η Β.Ελλάδα υπερκόμβος της Ευρώπης μετά την θαλάσσια ένωση τριών ποταμών!

Σχέδιο Ένωσης Θεσσαλονίκης – Γερμανίας με πλοίο: Η Β.Ελλάδα υπερκόμβος της Ευρώπης μετά την θαλάσσια ένωση τριών ποταμών!

Πλωτή οδό που θα συνδέει τους ποταμούς Αξιό- Μοράβα-Δούναβη με κινεζική χρηματοδότηση θα φέρει και την αμερικανική και ευρωπαϊκή ενδεχόμενη στρατιωτική παρουσία στην περιοχή .

Μεγάλα και σπουδαία σχέδια τα οποία θα μετατρέψουν την ελληνική συμπρωτεύουσα σε μια πόλη με τεράστια γεωστρατηγική, ενεργειακή και οικονομική σημασία έρχονται με κινεζική χρηματοδότηση και όχι μόνο ενώ υπενθυμίζουμε ότι οι Κινέζοι είναι οι μόνοι που επενδύουν πραγματικά στην χώρα μας .

Όλα αυτά έχουν προσελκύσει τον αμερικανικό παράγοντα ο οποίος θέλει να ελέγξει τα πάντα στην Β.Ελλάδα από την οποία θα διέρχονται αγωγοί φυσικού αερίου (TAP-TANAR) , εθνικές οδοί και φυσικά το κανάλι που θα συνδέει την Ελλάδα και το λιμάνι της Θες/νικής με την κεντρική Ευρώπη.

Η Ελλάδα για όσους δεν το πιστεύουν και παρόλα τα προβλήματα του ελληνικού λαού που δέχεται μεγάλη πίεση αποτελεί τεράστιο κόμβο τον οποίο οφείλουμε να εκμεταλλευτούμε.

Πλειστηριασμοί και άλλα τρομομέτρα πρέπει να μας αφυπνίσουν και να διεκδικήσουμε ως κράτος συντεταγμένα όλα αυτά που μας ανήκουν και όχι να τα χαρίσουμε «βορά» στους ξένους για λίγα ψίχουλα.

Έτσι, η αμερικανική βάση στην Βόρεια Ελλάδα και η παρουσία ενδεχομένως και ευρωπαϊκών δυνάμεων αποτελεί το μεγάλο σχέδιο του Βερολίνου και της Ουάσιγκτον για την περιοχή που ελέγχει στεριά, ποτάμια και θάλασσα .

Στην κατασκευή του πλωτού διαδρόμου μεταφοράς εμπορευμάτων από τον Δούναβη, τον Μοράβα και τον Αξιό με έξοδο στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης, αναφέρθηκε και ο γνωστός για τις «ακραίες» απόψεις του δήμαρχος Γιάννης Μπουτάρης , κατά την διάρκεια συνεδρίασης του δημοτικού συμβουλίου.

Όπως είπε ο ίδιος ο πρόεδρος της ΠΓΔΜ, Γκεόργκι Ιβάνοφ, του έδειξε βίντεο στο οποίο απεικονίζεται το όνειρο της δημιουργίας του καναλιού».

Σύμφωνα με τον δήμαρχο, ο κ. Ιβάνοφ τον ενημέρωσε πως Κινέζοι έχουν μελετήσει το έργο και τα αβαθή σημεία καθώς και το απαραίτητο μήκος των πλοίων για να μπορούν να διασχίζουν τους ποταμούς.

Πρόκειται για μεγαλόπνοο έργο, κινεζικής έμπνευσης, που φιλοδοξεί να φέρει τα προϊόντα του ασιατικού γίγαντα πιο κοντά στις αγορές της κεντρικής και βόρειας Ευρώπης.

Η κατασκευή της διώρυγας Δούναβη-Μοράβα και Αξιού με κατάληξη το λιμάνι της Θεσσαλονίκης εκτιμάται ότι θα στοιχίσει περίπου 17 δισεκατομμύρια δολάρια.

Η διώρυγα προβλέπεται να είναι μεγαλύτερη από παρόμοιες διώρυγες στην Ευρώπη, όπως του Ρήνου-Μάιν, στη Γερμανία, της Σένα-Ρόνα, στη Γαλλία ή της Όντρα-Βίσλα, στην Πολωνία.

Αυτές οι πλωτές οδοί θα καταλήγουν στον ποταμό Δούναβη και θα συνεχίζουν την πορεία τους προς τον Νότο μέσω του ποταμού Μοράβα, καταλήγοντας στον Θερμαϊκό Κόλπο.

Κατ’ αυτόν τον τρόπο, η Βόρεια Ευρώπη θα έρθει κατά 1.200 χιλιόμετρα πιο κοντά στο Αιγαίο, ενώ το έργο μπορεί να αποπερατωθεί σε έξι με επτά χρόνια. Επίσης, προβλέπεται κατασκευή υδρο-ηλεκτροπαραγωγικών μονάδων κατά μήκος της πλωτής διαδρομής.

Τονίζουμε το τεράστιο ενδιαφέρων στην κατασκευή της πλωτής οδού επενδυτών εκτός από την Κίνα, ΗΠΑ, Γερμανία, και Ελλάδα.

Τι λένε Γερμανικά ΜΜΕ

Όσα χρόνια και αν περάσουν οι Γερμανοί δεν ξεχνούν τα σχέδια τους. Από τον Α’ Παγκόσμιο πόλεμο φιλοδοξούσαν να κατακτήσουν τη Θεσσαλονίκη για να έχουν πρόσβαση στη Μεσόγειο. Και αφού οι Γερμανοί έγιναν ήδη επικυρίαρχοι της Ελλάδας μέσω μνημονίου, τώρα θέλουν πρόσβαση και στη Θεσσαλονίκη. Έτσι σκέφτηκαν το νέο μεγάλο σχέδιο και για να μην φανούν ότι το θέλουν οι ίδιοι έπεισαν τους καημένους ιθαγενείς των Βαλκανίων να το παρουσιάσουν σαν δικό τους.

Δείτε τι γράφει η DW και η Welt.

«Τη φιλοδοξία των Βαλκανικών χωρών, για τη κατασκευή ενός καναλιού που θα συνδέει τον Δούναβη με τη Θεσσαλονίκη, κάνει λόγο η εφημερίδα Welt.

Σύμφωνα με τα όσα λέει στην διαδικτυακή της πλατφόρμα, Ελλάδα, Σερβία και Σκόπια έχουν στα σχέδια τους τη κατασκευή ενός καναλιού που θα ενώνει τις χώρες, «αλλάζοντας τη γεωγραφία των Βαλκανίων».

Όπως αναφέρει η εφημερίδα, το πρόβλημα στο σχέδιο αυτό είναι να βρεθούν οι επενδυτές για την κάλυψη του κόστους του έργου», το οποίο θα συνδέει τον Δούναβη μέσω του Μοράβα με τον Αξιό, ο οποίος εκβάλλει στον Θερμαϊκό Κόλπο.

«Ένα φιλόδοξο κατασκευαστικό εγχείρημα συναρπάζει πολιτικούς στα Βαλκάνια: Έλληνες, Σκοπιανοί και Σέρβοι θέλουν να διανοίξουν ένα κανάλι ναυσιπλοΐας, το οποίο πρόκειται να συνδέει τον Δούναβη με τη Μεσόγειο. Το οραματικό σχέδιο θα μπορούσε να αλλάξει για πάντα ολόκληρη την περιοχή», αναφέρεται χαρακτηριστικά στο δημοσίευμα.

«Το σχέδιο βρίσκει υποστηρικτές από τα ανώτατα κλιμάκια της ελληνικής πολιτικής», σχολιάζει το δημοσίευμα, διευκρινίζοντας πως αυτό το έργο αν πραγματοποιηθεί, το κόστος του θα είναι υπερβολικά υψηλό, αγγίζοντας τα 17 δισεκατομμύρια ευρώ».

Πηγή
Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πήγη, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Δείτε επίσης

Ακάρ: «Οι Έλληνες καθυστερούν τις συνομιλίες στο ΝΑΤΟ, εξοπλίζουν τα νησιά και μας απειλούν…»!

Τα βέλη του στην Ελλάδα έστρεψε για ακόμη μία φορά ο Τούρκος υπουργός Άμυνας, Χουλουσί …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

PHP Code Snippets Powered By : XYZScripts.com
kontasas.gr
Ότι αφορά τον πολίτη