Σύγχρονη τραπεζική εξυπηρέτηση για επαγγελματίες και επιχειρήσεις στα e-branch της Τράπεζας Πειραιώς


Εύκολα, γρήγορα και με ασφάλεια, επιχειρήσεις και επαγγελματίες εξυπηρετούνται στα e-branch της Τράπεζας Πειραιώς, αποφεύγοντας ουρές αναμονής και καθυστερήσεις, ειδικά στην covid -19 εποχή.

Η Τράπεζα Πειραιώς αναζητά συνεχώς τρόπους για να παρέχει ποιοτικές υπηρεσίες εξυπηρέτησης στους πελάτες της, βελτιώνοντας την καθημερινότητά τους. Στο πλαίσιο αυτό, έχει δημιουργήσει τα e-branch, Καταστήματα Σύγχρονης Τραπεζικής Εμπειρίας, για τη βελτίωση της συνολικής εμπειρίας των πελατών μέσω της παροχής πρωτοποριακών ψηφιακών υπηρεσιών, με διευρυμένο ωράριο λειτουργίας και λειτουργία και το Σάββατο.

Τα 10 υφιστάμενα e-branch που λειτουργούν σε κεντρικές πόλεις σε όλη τη χώρα (5 στην Αθήνα, 1 στη Θεσσαλονίκη, 1 στο Ηράκλειο Κρήτης, 1 στα Χανιά, 1 στα Ιωάννινα και 1 στη Λάρισα), διευκολύνουν την εκτέλεση καθημερινών τραπεζικών συναλλαγών των πελατών της Τράπεζας και κυρίως των επαγγελματιών και επιχειρήσεων, προσφέροντας ασφάλεια, ταχύτητα και απλότητα, στοιχεία που είναι απαραίτητα ειδικά στις συνθήκες της πανδημίας.

Ενδεικτικό της διευκόλυνσης που παρέχουν τα e-branch είναι ότι το 2020 οι καταθέσεις επιχειρήσεων που έγιναν σε αυτά είναι κατά μέσο όρο τριπλάσιες αυτών στα παραδοσιακά καταστήματα και αυτό διότι επαγγελματίες και επιχειρήσεις μπορούν, ακόμη και στο τέλος της ημέρας, εύκολα και με ασφάλεια να καταθέσουν τις ημερήσιες εισπράξεις, αποφεύγοντας το ρίσκο της διακράτησης μετρητών.

Ο περιορισμός των μετακινήσεων και τα αυξημένα μέτρα προστασίας κατά του Covid-19 έχουν επηρεάσει σημαντικά τον τρόπο λειτουργίας του λιανεμπορίου και των επιχειρήσεων, με αποτέλεσμα ολοένα και περισσότερες συναλλαγές να πραγματοποιούνται πλέον με ψηφιακά και ηλεκτρονικά μέσα.

Στα e-branch, οι πελάτες μπορούν να πραγματοποιήσουν το μεγαλύτερο μέρος των απλών καθημερινών συναλλαγών τους μέσω των self-service μηχανημάτων, εύκολα και γρήγορα και με ασφάλεια, αποφεύγοντας ενδεχόμενες καθυστερήσεις και ουρές αναμονής.

Σε αυτό συμβάλλει και το διευρυμένο ωράριο λειτουργίας των e-branch, τόσο τις καθημερινές (έως τις 20.00 λόγω των περιορισμών στις μετακινήσεις), όσο και το Σάββατο έως 17.00, επιτρέποντας την προσέλευση των συναλλασσόμενων εκτός ωρών αιχμής και διευκολύνοντας ακόμη και τους πιο απαιτητικούς πελάτες που είναι πιεσμένοι χρονικά.

Με τη βοήθεια του προσωπικού που βρίσκεται στα e-branch σε όλη τη διάρκεια λειτουργίας τους, οι πελάτες της Τράπεζας Πειραιώς έχουν τη δυνατότητα, να δοκιμάσουν και να εκπαιδευτούν στη χρήση των διαφόρων μηχανημάτων πληρωμών και του ταμείου από απόσταση, καθώς και να εξυπηρετηθούν σε αυτά πραγματοποιώντας πολλαπλές τραπεζικές συναλλαγές.

Ιδιαίτερη βαρύτητα έχει δοθεί στο σχεδιασμό των e-branch προκειμένου οι επιχειρήσεις και οι ελεύθεροι επαγγελματίες να μπορούν να αξιοποιήσουν τις ενσωματωμένες σε αυτά ψηφιακές λύσεις, όπως:

  • κατάθεση των ημερήσιων εισπράξεων μετρητών και επιταγών, μειώνοντας το ενδεχόμενο λειτουργικού κινδύνου από την διατήρηση μετρητών στα ταμεία της εταιρείας και παράλληλα αυξάνοντας τη ρευστότητα της επιχείρησης.
  • εξόφληση πληρωμών προς συνεργάτες και προμηθευτές άμεσα,
  • πραγματοποίηση καταθέσεων, αναλήψεων και πληρωμών 24/7 σε εσωτερικό lobby χώρο

Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις καινοτόμες υπηρεσίες και την λειτουργία των e-branches θα βρείτε στο site της Τράπεζας Πειραιώς https://www.piraeusbank.gr/el/epiheiriseis-epaggelmaties/ypiresies-epixeiriseon/exeidikeumenes-ypiresies/e-branch



Source link

realhosting
loading...

Απάντηση