Οικονομία

Τα σχέδια της snappi για μία διαφορετική τραπεζική εμπειρία

Στην τελική ευθεία βρίσκεται πλέον η snappi, η ελληνική neobank, στόχος της οποίας είναι να προσφέρει μία διαφορετική και καινοτόμα εμπειρία στους Έλληνες καταναλωτές -αρχικά- δίνοντας έμφαση στις μικρότερες ηλικίες.

Σύμφωνα με όσα αναφέρθηκαν κατά τη διάρκεια χθεσινής παρουσίασης, ήδη περίπου 10.000 Έλληνες καταναλωτές έχουν εγγραφεί στη λίστα αναμονής της snappi, η οποία αναμένεται να ξεκινήσει τη λειτουργία της εντός των επόμενων εβδομάδων. Όπως ανέφερε η διευθύνουσα σύμβουλος της snappi, Gabriella Kindert, αυτή την περίοδο βρίσκονται σε εξέλιξη μία σειρά από δοκιμές προκειμένου να γίνουν οι τελικές διορθώσεις και να είναι διαθέσιμη η νέα υπηρεσία.

Η snappi είναι μία κοινοπραξία της Τράπεζας Πειραιώς (55%) και της Natech (45%), μίας ελληνικής εταιρείας που με έδρα τα Ιωάννινα, εξειδικεύεται στην ανάπτυξη λογισμικού για τον χρηματοπιστωτικό κλάδο. Η προσπάθεια για τη δημιουργία της snappi ξεκίνησε πριν από 3 χρόνια και πλέον βρισκόμαστε κοντά στην «αφετηρία».

Η κα Kindert δεν έκρυψε ότι ο κύριος ανταγωνιστής της snappi δεν είναι άλλος από τη Revolut και ο στόχος είναι να προσφέρει μία διαφορετική εμπειρία, απευθυνόμενη στις Generation Z και Υ, οι οποίες έχουν δείξει ότι «αποφεύγουν» τις παραδοσιακές τράπεζες. «Όλα ξεκινούν από τον πελάτη» ήταν η χαρακτηριστική ατάκα της κας Kindert, η οποία σημείωσε ότι η ταχύτητα προσαρμογής και η εστίαση στις ανάγκες του σύγχρονου χρήστη είναι το κλειδί για την επιτυχία.

Ένα από τα βασικά πλεονεκτήματα της snappi είναι ότι διαθέτει ήδη τραπεζική άδεια, ενώ σκοπεύει να προσφέρει μία σειρά από προϊόντα και υπηρεσίες που δεν διαθέτουν όλες οι neobanks. Για παράδειγμα, θα προσφέρει σχετικά σύντομα αποταμιευτικούς λογαριασμούς, υπηρεσία buy now pay later, χαμηλές προμήθειες, δυνατότητα πληρωμών από το smartphone μέσω Apple Pay και Google Pay, μεταφορά χρημάτων και μέσω IRIS, αλλά και τη δυνατότητα δημιουργίας του πρώτου λογαριασμού μέσα σε μόλις 5 λεπτά. Αν και η «καρδιά» της snappi είναι το app της στο smartphone του πελάτη, η νέα neobank θα προσφέρει και φυσική κάρτα, ενώ θα δημιουργήσει στο δεύτερο μισό του 2025 και το snappi hub, ένα φυσικό σημείο στο κέντρο της Αθήνας, το οποίο θα χρησιμοποιείται κυρίως για εκπαιδευτικούς σκοπούς.

Στα πλάνα της snappi είναι η επέκταση και σε άλλες υπηρεσίες, ακόμη και μη τραπεζικές με την κα Kindert να μη κρύβει την πρόθεση να εξελιχθεί η snappi σε ένα super app για χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες και όχι μόνο.

Η snappi στοχεύει σε πάνω από 1 εκατομμύριο πελάτες στην Ελλάδα έως το 2027 και συνολικά 1,4 εκατ. στην Ευρώπη, ενώ ο πήχης για το 2028 ανεβαίνει στο 1,9 εκατ. Όσον αφορά στα διεθνή σχέδια επέκτασης, ο στόχος είναι να επεκταθεί εκτός Ελλάδας το 2026 και μέχρι το 2029 να έχει παρουσία σε περισσότερες από 3 χώρες. Όσον αφορά το ποιες χώρες θα είναι αυτές, δεν έχει ακόμη διευκρινιστεί με τις σχετικές αποφάσεις να ληφθούν εν ευθέτω χρόνω.




Source link

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button