888 Τα τεράστια διατροφικά οφέλη των καρυδιών | Kontasas
Ροή Ειδήσεων
Αρχική / ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ / Τα τεράστια διατροφικά οφέλη των καρυδιών

Τα τεράστια διατροφικά οφέλη των καρυδιών

Με υψηλή περιεκτικότητα σε πολύτιμα και ευεργετικά συστατικά, τα καρύδια συγκαταλέγονται στους πλέον θρεπτικούς ξηρούς καρπούς.

Πολλές μελέτες των τελευταίων ετών μάλιστα έχουν συσχετίσει τη συστηματική κατανάλωσή τους με σημαντικά οφέλη για την υγεία.

Αναφορικά με τη διατροφική τους αξία, τα καρύδια περιέχουν πρωτεΐνη φυτικής προέλευσης, φυτικές ίνες και υψηλές ποσότητες μετάλλων και ιχνοστοιχείων, όπως το μαγγάνιο, ο φώσφορος, το μαγνήσιο και ο ψευδάργυρος. Επιπλέον, διαθέτουν σημαντικά ποσά βιταμινών του συμπλέγματος Β και ιδιαίτερα θειαμίνης, φυλλικού οξέος και βιταμίνης Β6, καθώς και πλήθος αντιοξειδωτικών και φυτοχημικών συστατικών.

Από την άλλη, τα καρύδια αποτελούν μια από τις πλουσιότερες φυτικές πηγές ω-3 λιπαρών οξέων, ενώ η περιεκτικότητά τους σε α-λινολενικό οξύ είναι υψηλότερη από κάθε άλλο είδος ξηρού καρπού.

Ερευνητικά δεδομένα δείχνουν ότι τα καρύδια μπορούν να συμβάλλουν στη μείωση της «κακής» χοληστερόλης, της αρτηριακής πίεσης, του οξειδωτικού στρες και ορισμένων δεικτών φλεγμονής, αλλά και στη βελτίωση της λειτουργίας των αγγείων.

Ταυτόχρονα, έχει φανεί πως η συστηματική κατανάλωση καρυδιών έχει ευεργετική δράση στην υγεία του εγκεφάλου, ελαττώνοντας την πιθανότητα εμφάνισης εκφυλιστικών νόσων του νευρικού συστήματος. Τέλος, πρόσφατες μελέτες έχουν δείξει ότι τα καρύδια πιθανόν να είναι ωφέλιμα για την ποιότητα του ύπνου και την ανδρική γονιμότητα.

Πηγή
Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πήγη, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Δείτε επίσης

ΑΣΕΠ 4Κ/2020: «Βοήθεια στο Σπίτι» -Παράταση για τις 1.177 θέσεις ΥΕ

ΑΝ ΑΓΑΠΑΤΕ ΤΟ ΚΟΝΤΑΣΑΣ ΣΤΗΡΙΞΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΣΑΣ ΚΑΙ ΚΑΝΤΕ ΜΙΑ ΔΩΡΕΑ Update 15: …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *