Όπως επισημαίνει ο κ. Mirkės, πάντως, ορισμένες από τις υπηρεσίες της Revolut θα παρέχονται από τη θυγατρική στη Λιθουανία και άλλες από τη μητρική εταιρεία του ομίλου στη Βρετανία. Όμως, οι χρήστες της Revolut δεν θα καταλαβαίνουν τη διαφορά καθώς η εμπειρία δεν θα διαφοροποιείται.
Η Revolut είναι από τα πιο γνωστά fintech startups παγκοσμίως έχοντας ξεκινήσει πλέον να προσφέρει μια ευρεία γκάμα υπηρεσιών που δεν περιορίζονται στις πληρωμές. Αν και στον τελευταίο τομέα αναμένεται να δούμε νέα χαρακτηριστικά, σύμφωνα με τον κ. Mirkės. «Θα υπάρξουν νέες δυνατότητες όσον αφορά στις διασυνοριακές συναλλαγές ή ακόμη και για πληρωμές σε άλλα σημεία του κόσμου» δηλώνει ο επικεφαλής της Revolut Bank, σπεύδοντας να προσθέσει ότι στα πλάνα περιλαμβάνεται η συνεχής αναβάθμιση των υφιστάμενων υπηρεσιών, όπως, για παράδειγμα, οι λογαριασμοί για νεαρής ηλικίας χρήστες ή αυτές που σχετίζονται με το open banking.
Ένας άλλος τομέας όπου ο όμιλος Revolut θέλει να δώσει ιδιαίτερη έμφαση είναι αυτός των υπηρεσιών που σχετίζονται με τις επενδύσεις. «Θέλουμε να εκπαιδεύσουμε τους χρήστες μας να κάνουν συναλλαγές όπως ένας επαγγελματίας» δηλώνει ο κ. Mirkės.
Στα πλάνα περιλαμβάνεται πάντως και η δραστηριοποίηση στο χώρο των πιστωτικών καρτών και των καταναλωτικών δανείων. «Η Ελλάδα είναι μία από τις χώρες που εξετάζουμε να δραστηριοποιηθούμε στον συγκεκριμένο τομέα» αναφέρει ο επικεφαλής της Revolut Bank. Τέτοιου είδους δάνεια παρέχονται ήδη σε χώρες όπως η Λιθουανία όπου η διαφορά είναι πως η δανειοδότηση γίνεται πολύ γρήγορα και εύκολα, ενώ η αποπληρωμή γίνεται με έναν αρκετά ευέλικτο τρόπο. «Πρακτικά, ο πελάτης μπορεί να διαχειρίζεται ο ίδιος το δάνειο του» τονίζει ο κ. Mirkės, σύμφωνα με τον οποίο μέσα στην επόμενη διετία είναι πιθανόν να υπάρξει επέκταση και στο κομμάτι των ασφαλιστικών προϊόντων.
Σύμφωνα με τον κ. Mirkės, ένας άλλος τομέας όπου η Revolut παρουσιάζει ταχεία ανάπτυξη είναι αυτός των επιχειρηματικών πελατών. «Υπάρχει αυξημένο ενδιαφέρον από μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις όπως και ελεύθερους επαγγελματίες» επισημαίνει ο διευθύνων σύμβουλος της Revolut Bank, προσθέτοντας ότι έχουν ήδη ξεκινήσει τη διάθεση εργαλείων αυτοματοποίησης εργασιών και διαδικασιών που καλύπτουν τις ανάγκες αυτής της κατηγορίας πελατών.
Παρά το γεγονός ότι η Revolut έχει φθάσει πλέον τα 15 εκατ. πελάτες παγκοσμίως μέσα σε διάστημα 5 ετών, η βρετανική fintech δεν δείχνει να ρίχνει ρυθμούς. «Δεν επιβραδύνουμε, αντίθετα επεκτεινόμαστε» σημειώνει ο κ. Mirkės. «Θεωρούμε ότι συνεχίζουμε να είμαστε ένα startup και η αποστολή μας είναι να παρέχουμε τραπεζικές υπηρεσίες σε όσους το χρειάζονται» τονίζει ο διευθύνων σύμβουλος της Revolut Bank.