Το success story των Altershops και Wizard Digital Agency


Στη βάση μιας επιτυχημένης performance based advertising στρατηγικής.

Η εταιρία Altershops ιδρύθηκε το 2002, με στόχο να διαμορφώσει και να παρουσιάσει ένα καινοτόμο concept στην λιανική πώληση της ένδυσης και της υπόδησης. Οι επιτυχημένες συνεργασίες με πάνω από 60 μεγάλα brands του εξωτερικού, έχει εξασφαλίσει στα Altershops κορυφαία θέση στο χώρο.

Με συνεργάτη την Wizard, αποδεικνύει ότι για μια επιτυχημένη και αποδοτική σχέση brand-agency, απαιτείται ενθουσιασμός, υψηλή τεχνογνωσία και στρατηγική.

Για όλα αυτά, και όχι μόνο, μιλά στο CNN Greece o Κωνσταντίνος Ραγκούσης, CEO της εταιρείας Altershops

Ερ.: Αναλύστε μας την επιτυχημένη πορεία της Altershops στο χώρο του E-Commerce.

Αν και καθυστερήσαμε να μπούμε στο παιχνίδι του e-shop θεωρούμε την μέχρι τώρα προσπάθεια μας πετυχημένη. Σε αυτό έχει μεγάλη επιρροή η ήδη εδραιωμένη φυσική παρουσία μας σε κομβικά σημεία (εμπορικά κέντρα) αλλά και η συνεργασία μας με την Wizard.

Η Digital marketing στρατηγική μας είναι σημαντικός παράγοντας επιτυχίας και ανάπτυξης. Στην αρχή συνεργαστήκαμε με διάφορα agencies αλλά καταλήξαμε στην Wizard λόγω του επαγγελματισμού της και των face to face και hands on approach που προσφέρει.

Άλλος ένας σημαντικός παράγοντας επιτυχίας είναι οι ανταγωνιστικές τιμές που προσφέρουμε. Θέλουμε πάντα να είμαστε στις πρώτες επιλογές του πελάτη στις μηχανές αναζήτησης, λόγω των ανταγωνιστικών τιμών μας αλλά και της μεγάλης γκάμας μας.

Ερ.: Ποιά είναι τα επόμενα βήματα της Altershops;

Η ανάπτυξη του ηλεκτρονικού αλλά και του φυσικού δικτύου μας παραμένει προτεραιότητα για εμάς. Το focus μας είναι η δημιουργία ευέλικτων υποδομών που θα μπορέσουν να υποστηρίξουν την απότομη αλλαγή ζήτησης, να ελαχιστοποιήσουν λάθη και να κάνουν την εμπειρία του καταναλωτή όσο πιο εύκολη γίνεται.

Επίσης, θέλουμε να εδραιώσουμε το brand μας ως ο κατεξοχήν προορισμός για επώνυμα προϊόντα με ανταγωνιστικές τιμές.

Αν τα βήματά μας είχαν ονόματα θα ήταν εμπειρία χρήστη, αυτοματισμοί, ευελιξία και ταχύτητα.

Ερ.: «Συνοδοιπόρος» σας σε όλο αυτό είναι η wizard. Ποια είναι τα χαρακτηριστικά μιας αποδοτικής σχέσης agency-brand;

Η συνεργασία μας με τη Wizard είναι άψογη, είναι σχέση ειλικρινής, πάνω στη βάση μιας αποδοτικής marketing στρατηγικής που βοηθάει στην αύξηση της αναγνωρισιμότητας του brand μας, αλλά και των πωλήσεων μας. Υπάρχει απόλυτη κατανόηση των αναγκών μας και των χρόνων, που θέλουμε τα παραδοτέα. Υπάρχει μεγάλος ενθουσιασμός στην ομάδα και από τις δύο πλευρές, συντονισμός και αυτό επιταχύνει τους ρυθμούς και φέρνει τα σωστά αποτελέσματα.

Όλα τα παραπάνω όταν τα βρεις σε μια σχέση agency – brand ορίζουν την αποδοτικότητα στο μέγιστο και δεν τα αλλάζεις.

Ερ.: Πρόσφατα, διακριθήκατε και στα PEAK Awards 2020. Υπάρχουν «σημεία κλειδιά» για μια επιτυχημένη digital επικοινωνία;

Στην εποχή μας το να αξιοποιείς πρωτοποριακά digital marketing εργαλεία και να αναπτύσσεις αποτελεσματικές στρατηγικές αποτελούν καθοριστικούς παράγοντες κάθε επιτυχημένης πορείας. Ειδικότερα στο πεδίο του digital marketing, που συνεχώς σημειώνονται ραγδαίες αλλαγές, το να είσαι update, σου δίνει το πλεονέκτημα να έχεις το προβάδισμα έναντι των εξελίξεων.

Συνάμα, καίριας σημασίας είναι η επιλογή των κατάλληλων συνεργατών, καθώς είναι εκείνοι που με την εξειδίκευση και την εμπειρία τους μπορούν να σε καθοδηγήσουν σωστά. Στο πλαίσιο αυτό, είμαστε ιδιαίτερα ευτυχείς που συνεργαζόμαστε με τη Wizard, η οποία ακολουθεί τη δική της επιτυχημένη πορεία στον κόσμο του digital. Η διάκρισή μας στα PEAK Awards 2020,υπό την αιγίδα της Google, όπου αποσπάσαμε το Gold βραβείο Best SEO Campaign επιβεβαιώνει με τον καλύτερο τρόπο τα παραπάνω.



Source link

realhosting
loading...

Απάντηση