Χ. Μαργαρίτης (Piraeus): το ΑΙ αλλάζει την εμπειρία των πελατών

Η αλλαγή που φέρνει στην εμπειρία που έχουν οι πελάτες μίας επιχείρησης ή ενός οργανισμού αποτελούν τη σημαντικότερη αλλαγή που φέρνει το ΑΙ, οι τρόποι αξιοποίησης του οποίου δείχνουν πλέον να είναι διαφορετικοί σε σχέση με τα αρχικά, πλάνα.
Αυτό επισημαίνει ο Χάρης Μαργαρίτης, chief operating officer του ομίλου Piraeus, μιλώντας στην κάμερα του CNN Greece στο πλαίσιο του Microsoft AI Tour 2025 στην Αθήνα. Σημειωτέον πως η Αθήνα ήταν η τελευταία στάση για το συγκεκριμένο tour όπου παρουσιάστηκε όλες οι τελευταίες εξελίξεις αναφορικά με το χώρο του ΑΙ και των δυνατοτήτων που προσφέρει.
Ο κ. Μαργαρίτης τόνισε ότι είμαστε ακόμη στην αρχή της αξιοποίησης του ΑΙ αλλά η ταχύτητα της προόδου είναι εκπληκτική ακόμη και στην Ελλάδα όπου οι εξελίξεις είναι αρκετές γρήγορες σε σχέση με ότι έχουμε δει στο παρελθόν. Για παράδειγμα, η Piraeus αξιοποιεί το ΑΙ τόσο εσωτερικά όσο και προς τους πελάτες της με μία σειρά από εφαρμογές που προσφέρουν νέες, εντυπωσιακές δυνατότητες και βασίζονται σε πλατφόρμες της Microsoft,
Όπως επισημαίνει ο κ. Μαργαρίτης, η τράπεζα διαμόρφωσε μία στρατηγική για το ΑΙ πριν από δύο χρόνια και ήταν από τους πρώτους χρήστες εφαρμογών όπως το Copilot της Microsoft, ενώ συνεχίζει να υλοποιεί καινοτόμες λύσεις τεχνητής νοημοσύνης προκειμένου να βελτιστοποιήσει την εμπειρία των πελατών.
Όσον αφορά στα σημεία που πρέπει να δώσει ένα οργανισμός προκειμένου να είναι σε θέση να αξιοποιήσει σωστά και με τον καλύτερο δυνατό τρόπο το ΑΙ, αυτά δεν είναι άλλα από την ασφάλεια και τα δεδομένα, όπως και τους ίδιους τους ανθρώπους καθώς οι εργαζόμενοι καλούνται να προσαρμοστούν σε νέα δεδομένα με την κουλτούρα να παίζει πλέον σημαντικό ρόλο.