ΕνημέρωσηΟικονομία

Aκρίβεια: Δύσκολο φθινόπωρο «βλέπουν» οι καταναλωτές

Περισσότερα έξοδα για λογαριασμούς και λιγότερα για αγορές εκτιμούν ότι θα έχουν και το δεύτερο εξάμηνο του 2022 οι Έλληνες καταναλωτές.

Η ακρίβεια και οι συνεχείς ανατιμήσεις σχεδόν στο σύνολο των προϊόντων και υπηρεσιών που σχετίζονται με την άνοδο τους κόστους ενέργειας πιέζουν ήδη ασφυκτικά τους οικογενειακούς προϋπολογισμούς και οδήγησαν σε νέες καταναλωτικές συμπεριφορές κατά το πρώτο εξάμηνο του 2022. Συνήθειες που αναμένεται να συνεχιστούν και μάλιστα με μεγαλύτερη ένταση και στο υπόλοιπο του έτους.

Ενδεικτικά είναι τα στοιχεία της έρευνας του Συνδέσμου Επιχειρήσεων & Λιανικής Πωλήσεως σχετικά με τις εκτιμήσεις των καταναλωτών για τις δαπάνες τους το β΄ εξάμηνο του έτους.

πηγή

loading...

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button

Εντοπίστηκε Adblock

Φαίνεται ότι χρησιμοποιήστε πρόγραμμα ή επέκταση αποκλεισμού διαφημίσεων Υποστήριξε το kontasas.gr Οι διαφημίσεις επιτρέπουν τη λειτουργία του kontasas.gr Παρακαλούμε απενεργοποιήστε το Adblock