ΕνημέρωσηΟικονομία

Ακρίβεια στα σούπερ μάρκετ: Στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας ψάχνουν «αντίδοτο» οι καταναλωτές

Αντίδοτο στην ακρίβεια ψάχνουν μέσω των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας, όλο και περισσότεροι Έλληνες καταναλωτές προκειμένου να «ελαφρύνουν» το βάρος από το κόστος στο καλάθι του σούπερ μάρκετ που αυξάνεται συνεχώς.

Πρόκειται ουσιαστικά για προϊόντα που παράγονται συνήθως για λογαριασμό των αλυσίδων σούπερ μάρκετ και φέρουν το εμπορικό τους σήμα ενώ παραδοσιακά είναι φθηνότερα έναντι των αντίστοιχων επώνυμων προϊόντων προσφέροντας μια οικονομικότερη λύση για τους καταναλωτές.

Σύμφωνα με τις μετρήσεις των εταιρειών ερευνών, το μερίδιο των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας κινείται προς τα επίπεδα ρεκόρ που είχαν καταγραφεί την περίοδο της οικονομικής κρίσης, φτάνοντας τότε, το 18% και 19% τα έτη 2014 και 2015. Πρόκειται μάλιστα για τη μόνη κατηγορία που φαίνεται να εμφανίζει ανάπτυξη αυτή την περίοδο, την ίδια στιγμή που στο σύνολό τους οι πωλήσεις των σούπερ μάρκετ καταγράφουν πτώση από τις αρχές του έτους.

πηγή

loading...

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button

Εντοπίστηκε Adblock

Φαίνεται ότι χρησιμοποιήστε πρόγραμμα ή επέκταση αποκλεισμού διαφημίσεων Υποστήριξε το kontasas.gr Οι διαφημίσεις επιτρέπουν τη λειτουργία του kontasas.gr Παρακαλούμε απενεργοποιήστε το Adblock