ΑθλητικάΕνημέρωση

Διαλέγοντας εθνική ομάδα από επιλογή: Χρήμα, διαφημίσεις και συμφέρον κόντρα στο συναίσθημα

Για τους Άγγλους θα είναι η εκπλήρωση ενός ονείρου, το περιβόητο «it’s coming home» (έρχεται σπίτι), το οποίο τραγουδούν δεκαετίες τώρα οι οπαδοί τους, από το μακρινό 1966 που το διοργάνωσαν οι ίδιοι και το κατέκτησαν. Για τους Γάλλους θα είναι η επανάληψη του θριάμβου τους το 2018. Αν τα καταφέρουν, θα γίνουν η τρίτη μόλις εθνική ομάδα που καταφέρνει συνεχόμενους παγκόσμιους τίτλους, μετά την Ιταλία (1934, 1938) και τη Βραζιλία (1958, 1962).

Μαζί, όμως, με την καθαρά αθλητική μάχη, στο τερέν του γηπέδου «Αλ Μπαϊτ» διακυβεύεται κι αυτό που λέμε «ποδοσφαιρικό μάρκετινγκ». Όλη αυτή η γκλαμουριά, η χρυσόσκονη που λούζει τις φανέλες αυτών των ομάδων, οι οποίες δεν εκπροσωπούν μόνο πρώην πανίσχυρες αυτοκρατορίες, αλλά και νυν τεράστιες δυνάμεις του παγκοσμίου ποδοσφαίρου.

πηγή

loading...

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button

Εντοπίστηκε Adblock

Φαίνεται ότι χρησιμοποιήστε πρόγραμμα ή επέκταση αποκλεισμού διαφημίσεων Υποστήριξε το kontasas.gr Οι διαφημίσεις επιτρέπουν τη λειτουργία του kontasas.gr Παρακαλούμε απενεργοποιήστε το Adblock