e-ΕΦΚΑ: Μόνιμα γίνονται τα ηλεκτρονικά ραντεβού – Σύντομα και νέα 24ωρη τηλεφωνική γραμμή


Μονιμοποιείται η υπηρεσία των ηλεκτρονικών ραντεβού του e-ΕΦΚΑ για τους ασφαλισμένους ενώ παράλληλα διατείθονται 50 ακόμα ηλεκτρονικές υπηρεσίες, και αναμένεται και νέα τηλεφωνική γραμμή 24ωρης λειτουργίας, με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση και την αποφυγή ταλαιπωρίας των πολιτών.

Όπως ανακοίνωσε η διοίκηση του e-ΕΦΚΑ «η μονιμοποίηση και επέκταση του συστήματος των ηλεκτρονικών ραντεβού και η παροχή 50 ηλεκτρονικών υπηρεσιών, θα αυξηθούν σταδιακά καλύπτοντας ολοένα και περισσότερες συναλλαγές με τους πολίτες».

Στόχος του e-ΕΦΚΑ είναι τα δυο παραπάνω εργαλεία να συνδυαστούν με την διάθεση επιπλέον ηλεκτρονικών υπηρεσιών του Φορέα μέσω των ΚΕΠ, την υπηρεσία myEFKAlive που σύντομα θα τεθεί σε λειτουργία καθώς και με το νέο ενιαίο τηλεφωνικό κέντρο του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων το οποίο θα λειτουργεί 24ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, δωρεάν για τους πολίτες και με μηδενικό χρόνο απόκρισης.



Source link

realhosting
loading...

Απάντηση