Focus Bari: Οι Έλληνες χρησιμοποιούν όλο και περισσότερα το online κανάλι των super markets


Την εκτίμηση ότι η πανδημία της COVID-19 έδωσε τεράστια ώθηση στη χρήση των online καναλιών πώλησης των super markets στην Ελλάδα επιβεβαιώνουν τα στοιχεία τελευταίας έρευνας της Focus Bari, η οποία πραγματοποιήθηκε τον περασμένο Απρίλιο.

Συγκεκριμένα, το 36% των καταναλωτών δηλώνει ότι έχει δοκιμάσει την εμπειρία της αγοράς ειδών super market μέσω internet, με ένα επιπλέον 30% να εξετάζει την πιθανότητα να τη δοκιμάσει στο μέλλον. To 4% δήλωσε ότι έκανε αλλά δεν θέλει να το ξανακάνει, ενώ ένα 30% υποστήριξε ότι δεν το έχει κάνει και δεν σκοπεύει να το κάνει.

Το κοινό που αγοράζει είδη super market online είναι κατά βάση millennials (25-34 ετών), ενώ και οι millennials που δεν έχουν ακόμη κάνει αγορές online φαίνεται να είναι οι πιο θετικοί λαμβάνοντας. Αναμενόμενα, οι κάτοικοι Αττικής και Θεσσαλονίκης έχουν μεγαλύτερη εμπειρία με τα online super market λόγω και των περισσότερων διαθέσιμων επιλογών.



Source link

realhosting
loading...

Απάντηση