GfK: Πώς ξεκίνησε η αγορά των προϊόντων τεχνολογίας το 2021


Δυναμικό ξεκίνημα δείχνει να έχει κάνει το 2021 η αγορά των καταναλωτικών προϊόντων τεχνολογίας με το α’ τρίμηνο να χαρακτηρίζεται από διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης και τις τάσεις ενίσχυσης του ηλεκτρονικού εμπορίου και κατηγοριών όπως τα είδη πληροφορικής να παραμένουν ισχυρές.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσίασε χθες κατά τη διάρκεια webinar για τους πελάτες της η γνωστή εταιρεία ερευνών GfK, το α’ τρίμηνο της φετινής χρονιάς υπήρξε μία αύξηση των πωλήσεων στα καταναλωτικά προϊόντα τεχνολογίας της τάξεως του 12,1%, ενώ τον Απρίλιο οι πρώτες ενδείξεις για ακόμη μεγαλύτερη ενίσχυση δεδομένου βέβαια του ανοίγματος των φυσικών καταστημάτων. Σημειωτέον πάντως πως η σύγκριση όσον αφορά τον Απρίλιο γίνεται με τον αντίστοιχο μήνα πέρσι που είχαμε την πρώτη περίοδο με κλειστά τα φυσικά καταστήματα στο πλαίσιο των μέτρων αντιμετώπισης της πανδημίας.

Ορισμένες τάσεις, πάντως, δείχνουν να συνεχίζονται, όπως, για παράδειγμα η στροφή προς το ηλεκτρονικό εμπόριο με τις online πωλήσεις να παρουσιάζουν αύξηση όσον αφορά στο α’ τρίμηνο του 2021 της τάξεως του 90% σε σχέση με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2020. Επίσης, διψήφια ποσοστά αύξησης παρουσιάζουν κατηγορίες προϊόντων όπως τα είδη πληροφορικής, τα καταναλωτικά ηλεκτρονικά και οι μικρές οικιακές συσκευές.



Source link

realhosting
loading...

Απάντηση