ΕνημέρωσηΟικονομία

Grundig και Κωτσόβολος παρουσιάζουν ένα καλύτερο και βιωσιμότερο μέλλον με την καμπάνια Respect Food

Μία μικρή αλλαγή, μπορεί να αλλάξει τον κόσμο.

Η Grundig, ηγέτης στους κατασκευαστές οικιακών και ηλεκτρονικών ειδών πλήρους σειράς στην Ευρώπη, παρουσιάζει την καμπάνια “Respect Food”. Με μότο «Το καλύτερο μέλλον ξεκινάει από το σπίτι» και στόχο την εκπαίδευση γύρω από τη σημασία και την ενεργό δράση για τη μείωση της σπατάλης τροφίμων πραγματοποίησε σε συνεργασία με τον Κωτσόβολο και τους σπουδαστές της Σχολής Γαστρονομίας του ΙΕΚ ΑΚΜΗ, ένα δημιουργικό cooking event χρησιμοποιώντας κοντόληκτα τρόφιμα που όλοι έχουμε στο ψυγείο μας, προσφέροντας Χριστουγεννιάτικες μερίδες φαγητού στις δομές του Κέντρου Υποδοχής και Αλληλεγγύης του Δήμου Αθηναίων (Κ.Υ.Α.Δ.Α.).

Τα τρόφιμα παίζουν σημαντικό ρόλο στη ζωή μας και έχουν τεράστιο αντίκτυπο στο περιβάλλον, από την παραγωγή, την επεξεργασία μέχρι και την απόρριψή τους. Ο τρόπος με τον οποίο γίνεται η παραγωγή και διαχείριση τροφίμων καταστρέφει τον πλανήτη, αποτελώντας επίσης έναν από τους βασικότερους λόγους εκπομπής αερίων του θερμοκηπίου. Στην Ελλάδα, η σπατάλη τροφίμων καταγράφει υψηλά επίπεδα, καθώς 7 στους 10 πολίτες δεν ακολουθούν τις οδηγίες αξιοποίησης και συντήρησης των τροφίμων.

πηγή

loading...

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Back to top button

Εντοπίστηκε Adblock

Φαίνεται ότι χρησιμοποιήστε πρόγραμμα ή επέκταση αποκλεισμού διαφημίσεων Υποστήριξε το kontasas.gr Οι διαφημίσεις επιτρέπουν τη λειτουργία του kontasas.gr Παρακαλούμε απενεργοποιήστε το Adblock
Advertisment ad adsense adlogger