H ενημέρωση για παραβιάσεις δεδομένων περιορίζει τις ζημιές

Συσχέτιση μεταξύ του τρόπου με τον οποίο αποκαλύπτεται μια παραβίαση δεδομένων και των συνολικών οικονομικών απωλειών που ένας οργανισμός αντιμετωπίζει μετά από ένα περιστατικό ψηφιακής ασφάλειας εντοπίζει νέα έκθεση.

Σύμφωνα με την έκθεση της Kaspersky, «Πώς οι επιχειρήσεις μπορούν να ελαχιστοποιήσουν το κόστος μιας παραβίασης δεδομένων», οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις που αποφασίζουν να ενημερώσουν με δική τους πρωτοβουλία τους ενδιαφερόμενους και το κοινό σχετικά με μια παραβίαση, κατά μέσο όρο, είναι πιθανό να χάσουν 40% λιγότερο από αντίστοιχες επιχειρήσεις που είδαν το περιστατικό να διαρρέει στα ΜΜΕ. Η ίδια τάση έχει επίσης βρεθεί και για τις μεγάλες επιχειρήσεις.

Η μη ενδεδειγμένη ενημέρωση του κοινού σχετικά με παραβίαση δεδομένων εγκαίρως μπορεί να κάνει τις οικονομικές συνέπειες και τις συνέπειες στη φήμη για μια επιχείρηση ακόμα πιο σοβαρές. Ορισμένες υποθέσεις υψηλού προφίλ περιλαμβάνουν το Yahoo!, στο οποίο επιβλήθηκε πρόστιμο και επικρίθηκε επειδή δεν ειδοποίησε τους επενδυτές του για παραβίαση δεδομένων που αντιμετώπισε και το πρόστιμο στην Uber για την κάλυψη ενός περιστατικού.

Source link

realhosting
loading...

Απάντηση