Χαρακτηριστικό όλων οι αισθητά πιο ακριβές τιμές σε σχέση με τη στάνταρ έκδοση με αποκορύφωμα τη μια και μοναδική La Voiture Noire και ο πιο σπορ προσανατολισμός. Αν αναλογιστεί κανείς το τι λείπει θα καταλήξει σε μια έκδοση με πιο off road χαρακτηριστικά και στοιχεία. Μια σαν την Terracross των φωτογραφιών μας που εμπνεύστηκε ο βιομηχανικός σχεδιαστής Rafal Czaniecki που ζει και εργάζεται στην Κίνα.

Η Terracross δείχνει πως είναι φτιαγμένη για τα δύσκολα (εδάφη), με αυξημένη απόσταση από το έδαφος και αναρτήσεις με μεγάλες διαδρομές, με προεκτάσεις των φτερών αλλά και αλλαγές σε πολλά σημεία του αμαξώματος, με θηριώδη ελαστικά, αλλά και με προβολείς στην οροφή και μια βάση για τη ρεζέρβα πάνω από το κάλυμμα του κινητήρα.

Ο οποίος παραμένει φυσικά ο εμβληματικός W16 των 8.000 κυβικών και των τουλάχιστον 1.500 ίππων της εταιρείας με τα τέσσερα συνολικά turbo, το αυτόματο κιβώτιο των οχτώ σχέσεων και φυσικά την τετρακίνηση.

Την εικόνα της Terracross ολοκληρώνουν τα τύπου bull bar μεταλλικά προστατευτικά μπροστά και πίσω.
Θα είχε μια τέτοια έκδοση επιτυχία; Πιστεύω πως ναι, στις παραδοσιακές αγορές για τη γαλλική εταιρεία του ομίλου Volkswagen και κυρίως στις χώρες του Κόλπου. Ο λόγος είναι το ιδιαίτερο στυλ ενός μοντέλου τύπου Terracross, που σαφώς διαφοροποιείται από ένα κλασικό, υπερ- πολυτελές SUV που επίσης θα μπορούσε να παρουσιάσει η Bugatti.
