AUTOMOTO

H Volvo άλλαξε το λογότυπό της και το έκανε μίνιμαλ

Ακολουθώντας την τάση της εποχής που θέλει τα λογότυπα των αυτοκινητοβιομηχανιών να αποστασιοποιούνται από οποιαδήποτε αίσθηση 3D και να γίνονται όσο πιο απλά είναι εφικτό η σουηδική Volvo προχώρησε με τη σειρά της στην αλλαγή του σήματός της.

Στο καινούργιο λοιπόν, που θα κάνει την εμφάνισή του στο δεύτερο ηλεκτρικό μοντέλο της μάρκας, το C40 Recharge, δεν υπάρχει πλέον το οριζόντιο περίγραμμα του ονόματος, ενώ το βέλος δεν είναι ενωμένο με τον κύκλο.

πηγή

loading...

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button

Εντοπίστηκε Adblock

Φαίνεται ότι χρησιμοποιήστε πρόγραμμα ή επέκταση αποκλεισμού διαφημίσεων Υποστήριξε το kontasas.gr Οι διαφημίσεις επιτρέπουν τη λειτουργία του kontasas.gr Παρακαλούμε απενεργοποιήστε το Adblock