ΕνημέρωσηΟικονομία

Η IMPACT, πιστοποιημένος πάροχος ηλεκτρονικής τιμολόγησης

ψηφιοποιεί πλέον το σύνολο των διεπιχειρησιακών συναλλαγών.

Ένας από τους σημαντικότερους «πονοκεφάλους» των μεγάλων επιχειρήσεων είναι η διαχείριση των παραστατικών που ανταλλάσσουν μεταξύ τους. Κυρίως, δε, για όσες διαθέτουν πολυπληθές δίκτυο συνεργατών και προμηθευτών και διεκπεραιώνουν μεγάλο όγκο συναλλαγών σε ημερήσια βάση, η διαδικασία αυτή μπορεί να αποβεί χρονοβόρα και συνεπώς κοστοβόρα.

Το εντονότερο πρόβλημα εντοπίζεται στην εισαγωγή των δεδομένων των τιμολογίων στα πληροφοριακά συστήματα κάθε επιχείρησης. Η ψηφιοποίηση και η αυτοματοποίηση της διαδικασίας ανταλλαγής παραστατικών είναι πια μια καθημερινή πραγματικότητα. Η ηλεκτρονική εποχή των διεπιχειρησιακών συναλλαγών συντελεί τόσο στη μείωση του ιδιαίτερα υψηλού κόστους διαχείρισης των παραστατικών, όσο και στον περιορισμό λαθών που συμβαίνουν συχνά, όταν αυτή η διαδικασία γίνεται με έγχαρτα τιμολόγια, δελτία αποστολής, κ.ά.

Η έναρξη λειτουργίας του myDATA της ΑΑΔΕ είχε ως αποτέλεσμα το θέμα των ηλεκτρονικών τιμολογίων να έρθει στο προσκήνιο και να προσελκύσει το ενδιαφέρον του συνόλου των επιχειρήσεων. Στην πραγματικότητα πρόκειται απλώς για ένα υποσύνολο των δυνατοτήτων που προσφέρουν πλέον οι ψηφιακές τεχνολογίες, όσον αφορά την ηλεκτρονική και αυτοματοποιημένη ανταλλαγή παραστατικών και γενικότερα των διαδικασιών που σχετίζονται με τις διεκπεραιώσεις των συναλλαγών μεταξύ επιχειρήσεων.

IMPACT, από το 1998 καινοτομεί στον ψηφιακό χώρο

Αυτό μπορεί να γίνει άμεσα αντιληπτό από οποιαδήποτε επιχείρηση έχει την ευκαιρία να αξιοποιήσει τις υπηρεσίες της πλατφόρμας WeDoConnect της IMPACT.

Η IMPACT είναι από τις πλέον καινοτόμες εταιρείες της ελληνικής αγοράς των ψηφιακών τεχνολογιών. Θα μπορούσε κάλλιστα να χαρακτηριστεί ως ένα startup που εμφανίστηκε πριν αρχίσει να χρησιμοποιείται ο όρος, καθώς ξεκίνησε τη λειτουργία της το 1998, αναπτύσσοντας μία καινοτόμα πλατφόρμα για την ηλεκτρονική ανταλλαγή παραστατικών.

Από την αρχή της λειτουργίας της, αξιοποίησε τις δυνατότητες του Διαδικτύου και της cloud αρχιτεκτονικής, προσφέροντας τη δυνατότητα σε κάθε επιχείρηση να ανταλλάσσει παραστατικά με τους προμηθευτές και τους συνεργάτες της, χωρίς να χρειάζεται κανένας από τους εμπλεκόμενους να εγκαταστήσει κάποια εφαρμογή – το μόνο που απαιτείται είναι να υπάρχει μία σύνδεση στο Internet και τα υπόλοιπα γίνονται μέσα από έναν browser.

Αξίζει να σημειωθεί πως η πλατφόρμα της IMPACT αξιοποιεί τις λύσεις cloud της Microsoft, καθώς είναι εγκατεστημένη στο Microsoft Azure. Αυτή η υλοποίηση εγγυάται το υψηλότερο δυνατό επίπεδο ασφάλειας, αξιοπιστίας, επιδόσεων και ευελιξίας που είναι διαθέσιμο σε παγκόσμιο επίπεδο, αυτή τη στιγμή.

Η IMPACT ήταν αυτή που πρακτικά δημιούργησε τη συγκεκριμένη αγορά και δεν είναι τυχαίο ότι στο πελατολόγιό της περιλαμβάνονται πλέον οι μεγαλύτερες εταιρείες από τον χώρο του λιανεμπορίου, επιχειρήσεις από τον φαρμακευτικό κλάδο, αλλά και ενεργειακές εταιρείες. Οι επιχειρήσεις αυτές, με τη σειρά τους, έχουν βοηθήσει τους συνεργάτες και τους προμηθευτές τους να κάνουν το αντίστοιχο βήμα.

Είναι χαρακτηριστικό ότι, σε ετήσια βάση, εκτιμάται ότι ο αριθμός των παραστατικών που ανταλλάσσονται ψηφιακά μέσα από το WeDoConnect ανέρχεται σε 50 εκατομμύρια, ενώ στην πλατφόρμα έχουν πρόσβαση περισσότερες από 67.000 επιχειρήσεις.

Τα πλεονεκτήματα του WeDoConnect

Σύμφωνα με τα στελέχη της IMPACT, δύο είναι τα μεγάλα πλεονεκτήματα, που προσφέρει η αξιοποίηση μίας πλατφόρμας, όπως το WeDoConnect. Το πρώτο είναι η σημαντική μείωση του κόστους διαχείρισης. Από τη στιγμή που ξεκινά η χρήση της πλατφόρμας, η ανταλλαγή παραστατικών αυτοματοποιείται, γίνεται πολύ πιο γρήγορα και οι παραγγελίες μπορούν να εξυπηρετούνται ταχύτατα. Αυτό έχει πολλαπλά οφέλη, συμπεριλαμβανομένης ακόμη και της ενίσχυσης των πωλήσεων.

Το δεύτερο μεγάλο πλεονέκτημα είναι ότι μηδενίζονται τα λάθη. Ένα φαινόμενο που ήταν αρκετά συνηθισμένο, όταν η εισαγωγή των δεδομένων από τα παραστατικά στο πληροφοριακό σύστημα μιας επιχείρησης γινόταν χειροκίνητα, καθώς εισέρχονταν στη σχετική εξίσωση ο ανθρώπινος παράγοντας, ο μεγάλος όγκος έγχαρτων παραστατικών και οι απαιτήσεις για γρήγορη διεκπεραίωση τους.

Η πλατφόρμα της IMPACT μπορεί να διασυνδεθεί με οποιοδήποτε ERP ή εμπορολογιστικό πακέτο χρησιμοποιεί μία επιχείρηση. Πρόκειται για μία δυνατότητα που τη διαφοροποιεί σε σχέση με τον ανταγωνισμό, καθώς η επιχείρηση που θα συνδεθεί με το WeDoConnect δεν θα χρειαστεί να προβεί στην αλλαγή κάποιας εφαρμογής ή υποδομής του υφιστάμενου πληροφοριακού συστήματός της.

Σύμφωνα με στελέχη της IMPACT, η ηλεκτρονική τιμολόγηση και ανταλλαγή παραστατικών αποτελεί ένα πρώτο βήμα. Ο στόχος που έχει θέσει η εταιρεία είναι να βοηθήσει τις ελληνικές -και όχι μόνο- επιχειρήσεις να ψηφιοποιήσουν και να αυτοματοποιήσουν όλη τη διαδικασία που ξεκινά από την παραγγελία και φθάνει μέχρι την πληρωμή. Όσον αφορά στο τελευταίο σκέλος, η IMPACT συνεργάζεται με τη Eurobank, με τις δύο πλευρές να διατηρούν μία μακροχρόνια και εξαιρετική σχέση.

Εργασίες και διαδικασίες που διεκπεραιώνονται μέσω του WeDoConnect

Το WeDoConnect είναι μία online και cloud πλατφόρμα, μέσα από την οποία κάθε επιχείρηση μπορεί να διεκπεραιώσει ψηφιακά μια σειρά από εργασίες και διαδικασίες, οι οποίες, μεταξύ άλλων, περιλαμβάνουν:

  • Ηλεκτρονική ανταλλαγή άυλων παραστατικών.
  • Διασύνδεση με το myDATA της ΑΑΔΕ.
  • Αρχειοθέτηση εγγράφων.
  • Διασύνδεση με υπηρεσίες EDI, για αυτόματη καταχώρηση παραστατικών.
  • Διασύνδεση με τους προμηθευτές.
  • Διαχείριση παραγγελιών αγαθών.
  • Διαχείριση των διαδικασιών παραγγελιών και ενημέρωσης αποθηκών.
  • Διαχείρισηκαιαυτοματοποίησηοφειλών.
  • Αποστολή και λήψη άυλων ηλεκτρονικών συμβάσεων.

Η IMPACT έχει καταφέρει να είναι ο μεγαλύτερος πιστοποιημένος πάροχος στην Ελλάδα για τη διαβίβαση ηλεκτρονικών παραστατικών στην πλατφόρμα myDATA της ΑΑΔΕ, ενώ είναι μέλος του ευρωπαϊκού οργανισμού του κλάδου, του EESPA (European e-Invoicing Service Providers Association), στο διοικητικό συμβούλιο του οποίου εκπροσωπεί τη Νοτιανατολική Ευρώπη.

Για τα επόμενα βήματα ανάπτυξης της εταιρείας, σύμφωνα με τα στελέχη της IMPACT, ο στόχος δεν είναι άλλος από την πλήρη ψηφιοποίηση όλων των διαδικασιών που αφορούν τις «σχέσεις» μεταξύ των επιχειρήσεων. Οι ελληνικές επιχειρήσεις έχουν συνειδητοποιήσει ότι πρέπει να μετασχηματιστούν ψηφιακά και ένα βασικό κομμάτι της ψηφιοποίησής τους είναι αυτό της εφοδιαστικής αλυσίδας.

Σε αυτό το κομμάτι, η IMPACT μπορεί να βοηθήσει το ελληνικό επιχειρείν να κάνει το επόμενο βήμα, ώστε οι εγχώριες εταιρείες να μειώσουν το κόστος τους και να γίνουν περισσότερο παραγωγικές και ανταγωνιστικές.

πηγή

loading...

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button

Εντοπίστηκε Adblock

Φαίνεται ότι χρησιμοποιήστε πρόγραμμα ή επέκταση αποκλεισμού διαφημίσεων Υποστήριξε το kontasas.gr Οι διαφημίσεις επιτρέπουν τη λειτουργία του kontasas.gr Παρακαλούμε απενεργοποιήστε το Adblock