ΕνημέρωσηΟικονομία

Κερδίζει έδαφος εν μέσω ακρίβειας η τάση «value for money»

Νέα δεδομένα στα κριτήρια με τα οποία ψωνίζουν οι καταναλωτές δημιουργούν η ακρίβεια και οι πληθωριστικές πιέσεις που περιορίζουν το διαθέσιμο εισόδημά τους, το οποίο πλέον κατευθύνεται κατά κύριο λόγο -πέραν των λογαριασμών- στις δαπάνες που αφορούν στα βασικά αγαθά. 

Οι καταναλωτές όπως προκύπτει από σχετικές έρευνες και συνήθως συμβαίνει αντίστοιχες περιόδους κρίσης, ψάχνουν κατά τις αγορές τους, τον «ιδανικό» συνδυασμό της λογικής τιμής με την ποιότητα στα προϊόντα.

Ενδεικτικό είναι ακόμη και στο σούπερ μάρκετ όλο και περισσότεροι, αντικαθιστούν στο «καλάθι» κάποια από τα επώνυμα προϊόντα με εκείνα της ιδιωτικής ετικέτας που συνήθως είναι οικονομικότερα και παράγονται για λογαριασμό των μεγάλων αλυσίδων με το εμπορικό τους σήμα. Σύμφωνα με τα στοιχεία των πωλήσεων, το μερίδιο των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας το 2022 έχει διαμορφωθεί στο 16% και κινείται προς τα τα επίπεδα που είχαν διαμορφωθεί την περίοδο της οικονομικής κρίσης.

πηγή

loading...

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Back to top button

Εντοπίστηκε Adblock

Φαίνεται ότι χρησιμοποιήστε πρόγραμμα ή επέκταση αποκλεισμού διαφημίσεων Υποστήριξε το kontasas.gr Οι διαφημίσεις επιτρέπουν τη λειτουργία του kontasas.gr Παρακαλούμε απενεργοποιήστε το Adblock