ΕνημέρωσηΟικονομία

Κωτσόβολος: Συνεχίζει ανοδικά με έμφαση στην καλύτερη εμπειρία των πελατών

Η διατήρηση του θετικού προσήμου όσον αφορά στην αύξηση των εσόδων και της κερδοφορίας αλλά και της έμφασης σε νέες υπηρεσίες που θα βελτιώνουν την εμπειρία των πελατών με το φυσικό κατάστημα να παίζει κεντρικό ρόλο στη στρατηγική δείχνουν να αποτελούν τους βασικούς στόχους της Κωτσόβολος και για το τρέχον οικονομικό έτος της εταιρείας.

Η μεγαλύτερη αλυσίδα ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών προϊόντων της χώρας πέτυχε αύξηση 13,1% των πωλήσεων της κατά τη διάρκεια του οικονομικού έτους 2021-2022 (Μάιος 2021 – Απρίλιος 2022) με αποτέλεσμα να διαμορφωθούν στα 654 εκατ. ευρώ. Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν στα 51,7 εκατ. ευρώ από 43,8 εκατ. ευρώ (+18% σε σχέση με το αμέσως προηγούμενο οικονομικό έτος) με τα λειτουργικά κέρδη (EBIT) να ανέρχονται στα 25,2 εκατ. ευρώ από 20,9 εκατ. ευρώ (+20,5%).

Η χρονιά, όπως επεσήμανε ο Γιάννης Βασιλάκος, αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Κωτσόβολος – Dixons South East Europe κατά τη διάρκεια της σχετικής παρουσίασης σε εκπροσώπους των μέσων ενημέρωσης, είχε αρκετές ιδιαιτερότητες, με την Κωτσόβολος πάντως να καταφέρνει να κερδίσει μερίδια αγοράς, σύμφωνα με τον επικεφαλής της αλυσίδας.

πηγή

loading...

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button

Εντοπίστηκε Adblock

Φαίνεται ότι χρησιμοποιήστε πρόγραμμα ή επέκταση αποκλεισμού διαφημίσεων Υποστήριξε το kontasas.gr Οι διαφημίσεις επιτρέπουν τη λειτουργία του kontasas.gr Παρακαλούμε απενεργοποιήστε το Adblock