ΕνημέρωσηΟικονομία

Κύμα ακρίβειας: Με το… σταγονόμετρο οι προσωπικές αγορές των καταναλωτών

Η πλειονότητα των Ελλήνων καταναλωτών βάζει στην …άκρη τις αγορές για προσωπικά αντικείμενα, όπως ρούχα και παπούτσια και είδη για το σπίτι προκειμένου αφενός να ανταποκριθεί στις υπόλοιπες υποχρεώσεις, αφετέρου, λόγω της ανησυχίας για το συνεχιζόμενο κύμα ακρίβειας.

 

Έρευνα του ΙΕΛΚΑ δείχνει μάλιστα ότι το ποσοστό των Ελλήνων που δηλώνει ότι αναβάλλει τις προσωπικές του αγορές έχει αυξηθεί κατά τη διάρκεια του έτους, καθώς ενώ στην προηγούμενη μέτρηση του Απριλίου έφτανε το 75%, στην πιο πρόσφατη – την περίοδο από 29 Αυγούστου έως 2 Σεπτεμβρίου 2022- αγγίζει το 83%.

Αξίζει δε να σημειωθεί ότι η αυξητική αυτή τάση αυτή αποτυπώθηκε κατά τη χρονική περίοδο κατά την οποία η αγορά ανέμενε μεγαλύτερη κίνηση λόγω της θερινής εκπτωτικής περιόδου. Άλλωστε σύμφωνα με τα στοιχεία των εκπροσώπων του λιανεμπορίου παρατηρήθηκε επιφυλακτικότητα των Ελλήνων καταναλωτών στις αγορές προϊόντων ένδυσης και υπόδησης και κατά τη διάρκεια των πρόσφατων θερινών εκπτώσεων με τον όγκο των πωλήσεών τους να περιορίζεται κατά -18% και τον τζίρο κατά -13%.

πηγή

loading...

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button

Εντοπίστηκε Adblock

Φαίνεται ότι χρησιμοποιήστε πρόγραμμα ή επέκταση αποκλεισμού διαφημίσεων Υποστήριξε το kontasas.gr Οι διαφημίσεις επιτρέπουν τη λειτουργία του kontasas.gr Παρακαλούμε απενεργοποιήστε το Adblock