ΕνημέρωσηΟικονομία

Πώς επιλέγουν προϊόντα οι Έλληνες στο σούπερ μάρκετ και την εστίαση

Η σχέση ποιότητας και τιμής – και όχι μόνο το ένα από τα δύο κριτήρια – αποτελεί τον σημαντικότερο λόγο προκειμένου να επιλέξουν ένα προϊόν ιδιωτικής ετικέτας έναντι ενός επώνυμου, οι Έλληνες καταναλωτές στις αγορές τους στο σούπερ μάρκετ. Την ίδια στιγμή όταν επισκέπτονται ξενοδοχεία, εστιατόρια και καφετέριες επιλέγουν επώνυμα προϊόντα και συνήθως ζητούν συγκεκριμένες μάρκες.

Τα παραπάνω αποτελέσματα προέκυψαν από έρευνα Ελληνικού Συνδέσμου Βιομηχανιών Επωνύμων Προϊόντων (Brands In Greece) σε συνεργασία με το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.

Τα κριτήρια της τιμής και της ποιότητας θεωρούνται με διαφορά τα πιο σημαντικά στις αγορές των τυποποιημένων προϊόντα από τους καταναλωτές. Ακολουθεί η προέλευση του προϊόντος ενώ η συσκευασία έχει τη σχετικά μικρότερη σημασία, βάσει των απαντήσεων.

πηγή

loading...

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button

Εντοπίστηκε Adblock

Φαίνεται ότι χρησιμοποιήστε πρόγραμμα ή επέκταση αποκλεισμού διαφημίσεων Υποστήριξε το kontasas.gr Οι διαφημίσεις επιτρέπουν τη λειτουργία του kontasas.gr Παρακαλούμε απενεργοποιήστε το Adblock