ΕνημέρωσηΟικονομία

Σούπερ μάρκετ στο TikTok και παραγγελίες μέσω οθόνης – Τα σχέδια των Μy market

Νέες υπηρεσίες με τη χρήση της τεχνολογίας αλλά και διεύρυνση της παρουσίας τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με είσοδο στο δημοφιλές TikTok, σχεδιάζουν τα σούπερ μάρκετ Μy market του Ομίλου ΜETRO, στοχεύοντας και στους καταναλωτές νεαρότερων ηλικιών.

 

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός αποτελεί πλέον προτεραιότητα για τις επιχειρήσεις του οργανωμένου λιανεμπορίου -ιδιαίτερα μετά την πανδημία- ενώ η εξέλιξη της τεχνολογίας τους επιτρέπει να παρέχουν διαρκώς νέες υπηρεσίες, με βάση τις σύγχρονες απαιτήσεις των καταναλωτών, μέσα σε ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον.

Προς αυτή την κατεύθυνση κινείται και τo νέο πρόγραμμα Generation Z, το οποίο απευθύνεται στη νέα γενιά (εξ ου και η ονομασία του), που περιέγραψε κατά τη διάρκεια ενημερωτικής εκδήλωσης ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΜETRO, Αριστοτέλης Παντελιάδης.

πηγή

loading...

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Back to top button

Εντοπίστηκε Adblock

Φαίνεται ότι χρησιμοποιήστε πρόγραμμα ή επέκταση αποκλεισμού διαφημίσεων Υποστήριξε το kontasas.gr Οι διαφημίσεις επιτρέπουν τη λειτουργία του kontasas.gr Παρακαλούμε απενεργοποιήστε το Adblock
Advertisment ad adsense adlogger