ΕνημέρωσηΟικονομία

Σούπερ μάρκετ: Τι αγοράζουν και τι «κόβουν» οι καταναλωτές

To συνεχιζόμενο κύμα ακρίβειας οδηγεί τους καταναλωτές σε περιορισμό των αγορών τους στο σούπερ μάρκετ, σχεδόν σε όλες τις κατηγορίες προϊόντων ακόμη και σε βασικά είδη διατροφής.

Τα στοιχεία της εταιρείας ΙRI για την περίοδο, από τις αρχές του έτους έως και τον Ιούλιο, δείχνουν πως παρά το γεγονός ότι οι πωλήσεις των σούπερ μάρκετ σε αξία αυξήθηκαν κατά 2,2%, λόγω των ανατιμήσεων, ο όγκος των πωλήσεών τους μειώθηκε κατά 1,7%. Τον Ιούλιο μάλιστα καταγράφηκε η μεγαλύτερη διαφορά των τελευταίων τριών μηνών, ανάμεσα στην ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία και σε εκείνη σε όγκο.

Οι ανατιμήσεις με βάση τα στοιχεία κατά την ίδια περίοδο, διαμορφώθηκαν στο 4%, ενώ ανά κατηγορία, οι ανατιμήσεις στα τρόφιμα κινήθηκαν μεσοσταθμικά στο 4,1%, στα προϊόντα προσωπικής υγιεινής και φροντίδας στο 6,4%και στα προϊόντα για το σπίτι στο 5,3%. Στις υποκατηγορίες προϊόντων τα προϊόντα προσωπικής υγιεινής αυξήθηκαν κατά 9,5%, όπως επίσης τα προϊόντα μαγειρικής, ακολούθησαν τα γαλακτοκομικά με 7% και τα προϊόντα καθαρισμού για το σπίτι με 5,7%.

πηγή

loading...

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Back to top button

Εντοπίστηκε Adblock

Φαίνεται ότι χρησιμοποιήστε πρόγραμμα ή επέκταση αποκλεισμού διαφημίσεων Υποστήριξε το kontasas.gr Οι διαφημίσεις επιτρέπουν τη λειτουργία του kontasas.gr Παρακαλούμε απενεργοποιήστε το Adblock