ΕνημέρωσηΟικονομία

Στη «μάχη» της ταχύτητας του delivery τα σούπερ μάρκετ

Στην ταχύτητα της παράδοσης των παραγγελιών εστιάζεται η online «μάχη» των σούπερ μάρκετ, τα οποία μέσα στην πανδημία προχώρησαν σε σημαντικές επενδύσεις στο ηλεκτρονικό κανάλι, προκειμένου να εξυπηρετήσουν τις νέες ανάγκες που προέκυψαν για τους καταναλωτές.

Στα επενδυτικά πλάνα των επιχειρήσεων του οργανωμένου λιανεμπορίου και για την τρέχουσα χρονιά, ένα μέρος κατευθύνεται στην ενίσχυση των υποδομών που αφορούν στην εξυπηρέτηση των ηλεκτρονικών παραγγελιών, με στόχο να τις βελτιώσουν ακόμη περισσότερο.

Παράλληλα μεγάλες αλυσίδες μέσω των συνεργασιών τους με ηλεκτρονικές πλατφόρμες μπαίνουν στο λεγόμενο quick commerce, επιδιώκοντας να παραδίδουν παραγγελίες στους καταναλωτές εντός των 60 λεπτών.

πηγή

loading...

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Back to top button

Εντοπίστηκε Adblock

Φαίνεται ότι χρησιμοποιήστε πρόγραμμα ή επέκταση αποκλεισμού διαφημίσεων Υποστήριξε το kontasas.gr Οι διαφημίσεις επιτρέπουν τη λειτουργία του kontasas.gr Παρακαλούμε απενεργοποιήστε το Adblock
Advertisment ad adsense adlogger