ΕνημέρωσηΟικονομία

Στροφή των καταναλωτών στην «εικονική διαβίωση»

Η αυξανόμενη χρήση καινοτόμων τεχνολογιών, όπως η επαυξημένη και η εικονική πραγματικότητα, θα ωθήσει τις εταιρείες από τους κλάδους του λιανικού εμπορίου, των καταναλωτικών αγαθών και του τουρισμού, που έρχονται σε άμεση επαφή με τους καταναλωτές, να αυξήσουν τις επενδύσεις τους με στόχο να συνδυάσουν τον φυσικό και τον εικονικό κόσμο.

Διαφορετικά κινδυνεύουν να μείνουν πίσω από τις εξελίξεις, σύμφωνα με τα ευρήματα πρόσφατης παγκόσμιας μελέτης της Accenture.

Η μελέτη, η οποία εκπονήθηκε με δείγμα 11.000+ καταναλωτών από 16 χώρες, διαπιστώνει ότι ενώ το 64% των καταναλωτών είχε ήδη αγοράσει ένα εικονικό αγαθό ή είχε λάβει μέρος σε μια εικονική εμπειρία ή υπηρεσία το περασμένο έτος, το ποσοστό αυτό αναμένεται να αυξηθεί, καθώς το 83% δείχνει ενδιαφέρον να κάνει αγορές μέσω του metaverse.

πηγή

loading...

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button

Εντοπίστηκε Adblock

Φαίνεται ότι χρησιμοποιήστε πρόγραμμα ή επέκταση αποκλεισμού διαφημίσεων Υποστήριξε το kontasas.gr Οι διαφημίσεις επιτρέπουν τη λειτουργία του kontasas.gr Παρακαλούμε απενεργοποιήστε το Adblock